fbpx
Audi A4 B7 Static

MILF with her 20s

Další den, další rozhovor, další Audi. Ano, zase červená, zase na Rotiform kolech. Společného s předchozím autem je mnoho. A přitom jsou tak odlišná. S Kubou jsme se shodli na tom, že je vlastně jedno, jak moc si auto upravíte a že je to vlastně čistě majitelova věc. Autíčkáři jsme všichni stejní a je úplně jedno jestli jezdíme ve starý Felícii, nebo v novým Benzu. Ačkoliv je Kuba na začátku všech úprav, tak už teď se to rýsuje parádně a místo si tady určitě zaslouží! Kubu určitě sledujte na Instagramu, protože tohle není final version jeho auta. Stejně tak sledujte crew ftopu, protože mají zajímavý vozový park a Kuba určitě není poslední ze zástupců! Fotky fotila Terka a sám Kuba! Tak dávejte likes, dávejte follows a leťte si pro samolepky! Enjoy!

Ahoj, kdo seš, odkud seš a co nám dneska ukážeš?

Ahoj, jmenuji se Kuba jsem z Plzně a v tomto článku se dozvíte více o mé Audi A4 B7.

Jak dlouho seš majitelem, jak ses k autu dostal?

Auto jsem koupil přesně před rokem. Původně jsem měl v hledáčku Audi TT druhé generace. Chtěl jsem červenej S-line s TFSI pod kapotou, prostě pořádný chlapácký auto. Bohužel Tétéčko jsem nenašel, ale našel jsem to co jsem hledal akorát v boudě A4 B7.

Proč zrovna tohle auto?

Po půlročním hledání na mě asi svým způsobem zbylo. Na druhou stranu, baví mě sedan a tolik A4 s tímhle motorem moc nepotkáš.

Kdy proběhla první úprava a jaká?

První úprava byla namontování stavitelného podvozku od firmy AP sportfahrwerke.

Jaká byla poslední úprava auta?

Teď přes zimu toho bylo hodně, ale asi největší práci jsem si dal s úpravou předních světěl. Kompletní rozebrání, dechromace a vylakování do černého lesku. 

Nejlevnější a nejdražší úprava?

Nejlevnější úprava jsou takový ty klasický tuningy z alíku (černý emblémy apod.). Ale asi uplně nejlevnější úprava jsou koncovky výfuku z Audi S8. Ty jsem prostě ukradl kamarádovi. Mezi nejdražší patří asi dvacetipalcová kola Rotiform LAS-R.

Úpravy si řešíš na autě sám, nebo dáváš někam do garáže/servisu?

Drobné úpravy řeším sám, v případě něčeho složitějšího si s tím poradíme s klukama v dílně. Když už teče do bot, schytá to můj mechanik.

Co tě přimělo si začít auto upravovat?

Už od dětství mě celkově auta brala. Začne to nenásilně nějakou samolepkou, kosmetikou, nebo jinou drobností…  a než se naděješ, objednáváš full forged kola za cenu pěkný dovolený u moře. 

Power/Stance?

Zatím stance, ale tento rok se chci více soustředit i na power. 

Aktuální setup auta? Interiér/Exteriér/Engine/Podvozek/Kola/Audio/Ostatní úpravy

Do interieru mám teď připravený tříramenný volant z Audi A5 B8. Hliníkový dekor jsem nahradil karbonovým, jako to je u RS4. Autorádio Audi concert jsem vyměnil za originál Audi Navigation s MMI. 

Zvenčí si můžeme všimnout předního lipa z Cupry, zadní odtrhovou hranu kufru. Přes zimu přibyl na autě nový zadní difuzor a koncovky výfuku z Audi S7. Přední kryty mlhovek ve stylu honeycomb a karbonové kryty zrcátek.

Motor je 2.0 TFSI 147kw, zatím čekám na Open Airflow systém od BSR. Na autě je namontovaný downpipe od značky RM motors, takže jsme zatím na decentním zvukovém projevu. Jelikož mám auto teprve rok, hodně úprav přišlo teď v zimě.

Prozradíš jaký jsou další plány s autem?

Zvažuji upravit výkon a doladit zvukový projev auta. Chtěl bych dát do stoprocentního stavu lak a detaily. 

Odkud bereš inspiraci? Děláš si věci podle sebe, nebo se necháváš inspirovat třeba zahraničím? Případně odkud?

Sleduji spoustu lidí na české i zahraniční scéně, většinou se snažím si vymyslet něco originálního, jako byl můj předchozí projekt #elBarto – Seat Ibiza Cupra.

Daily auto?

Do této zimy tomu tak bylo. 

Máš nějaký další auta?

Mám VW Golf mk3.

Na jakejch akcích můžem tvoje auto vidět?

Letos bychom chtěli s klukama udělat nějakou vlastní akci. Rozhodně mě baví akce od ACP, Escape6 a Slammed Session!

Jakej je tvůj dream car, který by sis chtěl upravit k obrazu svému?

Rozhodně je to Subaru Impreza WRX STI blob eye.

Víš o někom, kdo by si zasloužil mít tady článek o svým autě? Popřípadě kdo?

Článek si zaslouží každé vkusně upravené auto, které brázdí naše silnice.

Co bys doporučil, vzkázal začínajícím nadšencům do úprav auta? Co si myslíš, že je ideální start?

Všeho moc škodí, jsem zastáncem decentních úprav.

Co bys rád vzkázal závěrem?

Velice děkuji za možnost mít zde článek, i když jsem úplně na začátku ,,projektu”. Moc si vážím každého normálního autíčkáře, se kterým se dá pobavit o jakékoliv značce. A chtěl bych poděkovat klukům z ftopu za skvělý zážitky, který si společně s plechovkama užíváme!

Díky za tvůj čas a přeju spousty úspěchů, nejen s úpravama, do budoucna!