fbpx
Mini Donut Cooper on Air!

Mini DONUT!

Co by tohle bylo za MAG, kdyby se tady neukázal Pavlův Mini Donut. Myslím, že spousta z Vás to auto zná moc dobře. Přeci jenom, tohle auto se nedá nikde přehlédnout. Naprosto skvělá fialová v kombinaci s Aerodiskama s donutem! Fotek je tu hodně, postaral se o ně, u nás již jednou zmíněný, Kuba Vít, Marko Gála, MOnix Media, Artem Chernous a spoustu dalších. Bohužel se nepovedlo dohledat Instagram, popřípadě flickr. Kdo bude mít nějakou informaci, klidně nám jí dejte vědět! A teď honem na rozhovor! Pavlův donut čeká!

Ahoj, kdo seš, odkud seš a co nám dneska ukážeš?

Ahoj jmenuji se Pavel, jsem z Prahy a dneska Vám představím neobvyklé Mini.

Jak dlouho seš majitelem, jak ses k autu dostal?

Majitelem jsem 8 let a k autu jsem se dostal uplně náhodou, ve zkratce, měl jsem předtím auto, které jsem potřeboval opravit a bylo by to moc pracné, tak mi mechanik ukázal Mini co mu stálo na zahradě. Týden na to jsem si pro něj přišel.

Kdy proběhla první úprava a jaká?

První úprava proběhla cca po půl roce, kdy se na auto dali snižené pružiny.

Jaká byla poslední úprava auta?

Poslední úprava na autě byla změna barvy. Dala se folie od značky Inozetek, kterou prováděla firma Neverstock.

Nejlevnější a nejdražší úprava?

Nejlevnější úprava :-). Folie na zadních světlech a nejdražší vzduchový podvozek AirRex, který montovala firma GT-R Centrum Praha.

Nejnáročnější a nejjednodušší úprava?

Nejnáročnější úprava byla asi kompletní packet S a celolak do červené chilli red. Nejjednodušší byla montáž zadního křídla z GP verze.

Úpravy si řešíš na autě sám, nebo dáváš někam do garáže/servisu?

Řeknu to tak jak to je a nestydím se za to. Na autě, kromě ručního mytí a leštění, tak jsem si sám neudělal nic. Raději to dám někomu, kdo ví jak na to a kdo má nějaké zkušenosti. Od toho jsou odborníci, chci aby to auto vypadalo o auto se mi stará servis již zmíněné GT-R centrum Praha.

Co tě přimělo si začít auto upravovat?

Viděl jsem nějaké upravené foto Mini ve světě a kamarádi 🙂

Power/Stance?

Stance

Aktuální setup auta? Interiér/Exteriér/Engine/Podvozek/Kola/Audio/Ostatní úpravy

Interiér: volant a řadící páka John Cooper Works carbon alcantara a tříbodové pásy Schroth.
Exteriér: folie Midnight purple od firmy Inozetek, podspoilery Maxton design a křídlo z GP verze
Motor: 1,6 16V, 90KW se sportovním filtrem K&N
Podvozek: Kompletní od firmy AirRex digital suspension
Kola: Rotiform LAS-R 17″ a Aerodisky Rotiform 19″

Odkud bereš inspiraci? Děláš si věci podle sebe, nebo se necháváš inspirovat třeba zahraničím?

Inspiraci beru podle internetu, ale rozhodně nechci nikoho kopírovat a dělat něco co už někdo má, takže se auto dělá a staví tak, aby se to líbilo hlavně mě.

Daily auto?

Fiat Cinquecento 0,9 29kw

Máš nějaký další auta?

Fiat Cinquecento

Na jakejch akcích můžem tvoje auto vidět?

Raceism, Slammed, DubGang, Escape6 Prague Car Festival , Iron City, Trojhalí, Sqrchl

Jakej je tvůj dream car, který by sis chtěl upravit k obrazu svému?

Nissan GT-R R35

Co bys vzkázal začínajícím nadšencům do úprav auta? Co si myslíš, že je ideální start?

Takže bych vám vzkázal – dělejte to tak, aby se to hlavně vám líbilo, nekopírujte nikoho. Ideální start si myslím, že je hlavně aby auto fungovalo jak má a pak teprve auto upravovat.

Víš o někom, kdo by si zasloužil mít tady článek o svým autě? Popřípadě kdo?

Tak v Čechách je dost zajímavých aut, který by si tu zasloužili být, takže se podívat na nějaký lepší sraz a vybrat si které se bude zdát zajímavé. Přímo třeba Chrom Bora.

Co bys rád vzkázal závěrem?

Zdar a sílu! Hlavně ať to jezdí bez nehod a mnoho společných kilometrů s těma našima plechovýma miláčkama, vše dělejte s láskou a myslím si, že by se měli lidé inspirovat zahraničními auty.

Díky za tvůj čas a přeju spousty úspěchů, nejen s úpravama, do budoucna!

Taky moc děkuji, myslím si že to bylo fajn a snad se to někomu bude líbit!