fbpx
Audi A6 C5 Avant Airride

Daily jak se patří

O dnešní rozhovor si Jirka řekl sám. Napsal mail, poslal nějaký základní info a dneska si tady budeme povídat o jeho daily. Když se pak zmínil o tom, jaké auto měl předtím, tak mi hned došlo o koho jde. Věřím, že spoustu z Vás znalo modrou Škodu 100 na vzduchu. Mimochodem, kdyby někdo věděl, kde se aktuálně nachází, majitel bude rád za každou informaci. Jirku sice na Instagramu sledovat můžete, ale moc tam toho nezjistíte. Tak třeba ho tenhle rozhovor donutí přihodit něco i tam! O fotky se postarali JNPhotoCZ, h_photo_p a sám Jirka s manželkou. A teď už si vychutnejte rozhovor! Enjoy!

Ahoj, kdo seš, odkud seš a co nám dneska ukážeš?

Ahoj, já jsem Jirka. Jsem z Prahy Východ a dnes bych Vám ukázal svou daily. Jedná se Audi A6 C5 facelift, 2,5 TDI, s-line.

Jak dlouho seš majitelem, jak ses k autu dostal?

Už to bude asi 5let. Koupil jsem ji přes inzerát.

Proč zrovna tohle auto?

Tohle auto mě nadchlo už za mlada. Dlouho trvalo, než jsem se dokopal ho koupit. Na svou dobu pecka. Jen se postupem času změnilo na ,,starou vránu“. Ale já měl od začátku aspoň nepatrnou představu, kam budou úpravy směřovat. Takže když jsem ji kupoval, upravená nejezdila snad žádná a hezký kousky taky už moc k vidění nebyly.

Kdy proběhla první úprava a jaká?

Jelikož jsem mel na srazy Škodu 100 na vzduchu, tak Audi byla dlouho čistě daily. První úpravy byly cca před 3-mi lety. Úpravy audia, pak stavítko a kola z BMW X5.

Jaká byla poslední úprava auta?

Dostal jsem od ježíška (manželky) brzdy.

Nejlevnější a nejdražší úprava?

Nejlevnější ani nevím, snad folie na zadních světech. Nejdražší určitě kola.

Úpravy si řešíš na autě sám, nebo dáváš někam do garáže/servisu?

Vše sám. Samozřejmě podpora a pomoc přátel se často hodila.

Co tě přimělo si začít auto upravovat?

Tak, prodal jsem už výše zmíněnou Škodovku, a když jsem šestku kupoval, už jsem měl představu, jak by měla zhruba vypadat.

Power/Stance?

Stance

Aktuální setup auta? Interiér/Exteriér/Engine/Podvozek/Kola/Audio/Ostatní úpravy

Interiér: Zkušený volant RS6.
Exterier: Celolak, lipo cupra, us pozičky, maska S6, zadní mlhovky a zámek zahlazen. Zadní difuzor vlastní výroby. Výfuk konce RS4, červená folie na zadních světlech.
Engine: Motor serie 120kw. Komplet motorák v laku, kryt motoru carbon, víčko oleje R8.
Podvozek: Vzduch na ventilech, kompresor Viair 444c, nádoba 20l. Brzdy předek Brembo 17z, 330 kotouč, zadek serie.
Kola: Custom vlastní výroby. BBS RS2 r19/9,5. Pneu 215/35/19
Audio: Čína 10″ android rádio, subwoofer 10″ v bočnici, zesilovače v podlaze kufru. Repro Bose.

Prozradíš jaký jsou další plány s autem?

Už jich asi moc neni. Mam v hlavě další projekt.

Odkud bereš inspiraci? Děláš si věci podle sebe, nebo se necháváš inspirovat třeba zahraničím? Případně odkud?

Tak různě. Snažím se nekopírovat, ale baví mě zahraniční scéna.

Daily auto?

Toto. 😂

Máš nějaký další auta?

Máme s manželkou ještě Audi A4 B7, Golfa mk3 a Porsche.

Na jakejch akcích můžem tvoje auto vidět?

To je hodně o čase. Když je čas, tak s rodinkou vyrazíme, jak se zrovna co naskytne.

Jakej je tvůj dream car, který by sis chtěl upravit k obrazu svému?

Aktuálně stavím repliku 356ky. Od základu k obrazu svému. Takže můj dream je Porsche.

Víš o někom, kdo by si zasloužil mít tady článek o svým autě? Popřípadě kdo?

Takových je opravdu spousty. Máme scénu plnou krásných aut.

Co bys doporučil, vzkázal začínajícím nadšencům do úprav auta? Co si myslíš, že je ideální start?

Nebát se a držet se svých cílů.

Co bys rád vzkázal závěrem?

Buďme k sobě navzájem ohleduplní. Spojuje nás jeden zájem. A díky za pozvání.

Díky za tvůj čas a přeju spousty úspěchů, nejen s úpravama, do budoucna!