fbpx
BMW 330D E46 Touring

Tour de Blue

Dneska se podíváme na další auto z flotily Lower United. Konkrétně se podíváme na Davidovo BMW 3. řady v Touringu. Červase nám doporučil Martin s jeho Passatem, takže děkujeme! Každopádně tady máme další E46, tentokrát opět ve variantě Touring a jak jinak, než na vzduchu. Kromě toho, že auto prošlo poměrně razantní proměnou, tak se David rozhodl upravovat i výkon motoru, což určitě ocení zejména fanoušci ze skupiny závodníků. Davida sledujte na Instagramu. O fotky se postarali SDLCKPHT, dominooos36, Lower United, TortillaProd., Petr Smille a sám David. Věřím, že Vás další E46 bude bavit. Je se opravdu na co koukat! Enjoy!

Ahoj, kdo seš, odkud seš a co nám dneska ukážeš?

Ahoj jsem David a jsem z Kladna a zkusím vám ukázat a říct něco o mém BMW E46 Touring.

Jak dlouho seš majitelem, jak ses k autu dostal?

Auto mám 4 roky a auto jsem koupil od kamaráda.

Proč zrovna tohle auto?

Báwo se mi líbilo a bonus byl, že bylo od kamaráda a věděl jsem, že bylo o něj vždy dobře pečováno. Už když jsem ho kupoval vypadalo pěkně a věděl jsem, že ho prostě musím mít.

Kdy proběhla první úprava a jaká?

Do úprav jsem se ze začátku moc nehrnul, ale pak jsem byl na prvním sraze a hned to začalo. Nejdřív kamarádi, co už měli auta pěkně upravená, začali ať dám vzduch, že to bude super. No a když mi do toho žena řekla, ať do toho jdu, tak nebylo o čem a hned první rok, co jsem měl auto, jsem po prvním srazu začal nakupovat věci na vzduch.

Jaká byla poslední úprava auta?

Poslední větší úprava byl celolak. Loni přes zimu jsem dělal různé detaily, jako muzika, zatmavení světel, SPZ na magnety, přední držák SPZ jsem vyměnil za průchozí lištu, pro čistší vzhled a další takové drobnosti.

Nejlevnější a nejdražší úprava?

Nejlevnější asi nějaké ty detaily a nejdražší určitě vzduch s celolakem.

Úpravy si řešíš na autě sám, nebo dáváš někam do garáže/servisu?

Je to tak na půl. Co je v mých silách, se snažím dělat sám, nebo s pomocí kamarádů. Celolak pak dělal můj kamarád Dan Buroň. Přímo do servisu s autem nejezdím.

Co tě přimělo si začít auto upravovat?

Od malička mě auta baví a líbí se mi úpravy. Vždy jsem se snažil každé auto nějak upravit, ale nikdy jsem nic nedodělal. Až s bawem jsem věděl, že to má smysl do toho dát peníze a věnovat tomu víc času.

Power/Stance?

No těžko říci ale spíše stance/showcar. Nemám úplně extrém, spíše taková „leštěnka“ na výstavy

Aktuální setup auta? Interiér/Exteriér/Engine/Podvozek/Kola/Audio/Ostatní úpravy

Interiér: Origo M-paket, takže komplet v kůži, kupoval jsem velké 2din rádio, lakoval se celý středový panel do černé lesklé a momentálně se pracuje na zástavbě v kufru.
Exteriér: Opět originál M-paket z výroby, kde se dělali lehké detaily, pro čistý vzhled. Zatmavení světel, sundání držáku SPZ a zahlazeni předku a kompletně nový celolak ze vzorníku BMW – Atlantis blue.
Podvozek: Komplet AirLift, s jednotkou 3P.
Kola: Mám naladěné na zásek a jedna se o twenty7 R18 J10.5 s pneu 215/40
Audio: Subwoofer v kufru v podlaze kde se dodělavá zástavba, 2 zesilovače, jeden pro subwoofer, druhý pro přední a zadní repro. 2din rádio a pak LCD opěrky propojené s rádiem, ať se děti po cestě nenudí. 😁 
Motor: Po motorové stránce toho moc není. Základ je 330D 150kw, kde je chip na cca 180kw, ale jak se dodělá nerez výfuk, bude se ladit znova a možná dojde i k jiným úpravám. Hlavně co se vzhledu týče, v motorovém prostoru.

Prozradíš jaký jsou další plány s autem?

Další plán je nerez výfuk, na který už mám nakoupené věci. Teď už to jen doladit na auto.

Odkud bereš inspiraci? Děláš si věci podle sebe, nebo se necháváš inspirovat třeba zahraničím? Případně odkud?

Určitě dělám věci podle sebe, co se líbí mě, ale snažím se zachovat „původ“ auta, aby bylo vidět že je to Bawo. Třeba i barvu jsem vybíral ze vzorníku BMW.

Daily auto?

Už 2 roky ne.

Máš nějaký další auta?

Škodu Octavii 1 Combi, jako pracovní.

Na jakejch akcích můžem tvoje auto vidět?

U nás určitě PCF, Trojhalí, Sqrchl, Karvánky a Plasy. To jsou srazy, kam se snažím jet vždy a když je volno, tak i jiné letištní srazy. V zahraničí jsem byl zatím jen v Budapešti AMTS.

Jakej je tvůj dream car, který by sis chtěl upravit k obrazu svému?

Asi bych šel do nějaké staré Ameriky.

Víš o někom, kdo by si zasloužil mít tady článek o svým autě? Popřípadě kdo?

Určitě Dan Buroň a jeho TT.

Co bys doporučil, vzkázal začínajícím nadšencům do úprav auta? Co si myslíš, že je ideální start?

Ideální start pro mě byla hlavně chuť. A doporučil bych, udělat první technický stav auta a pak nějaké větší úpravy.

Co bys rád vzkázal závěrem?

Závěrem bych hlavně chtěl poděkovat všem, co mi s autem kdy pomohli a hlavně rodině za podporu!

Díky za tvůj čas a přeju spousty úspěchů, nejen s úpravama, do budoucna!