fbpx
Volkswagen Passat B6/B7 Variant

Rodinný povoz, zn. IDEAL

Všechno to začalo tím, že bylo potřeba koupit rodinný povoz. Dneska je z auta showcar jedné z nejznámějších českých crew Lower United. Zároveň za tou kompletní přestavbou bylo i něco dalšího. Jedná se o VW Passat B6. Ačkoliv, ona je to B6 vlastně jen z venku. Ale o tom už si budete muset přečíst níž. Martin s jeho přítelkyní do toho dali mraky práce a času a vznikl z toho parádní Passat, kterej si rozhodně svoje místo v tomhle MAGu zaslouží mít. Tak si to dej, Martina sleduj na Instagramu. O fotky se tentokrát postaral opět JNPhotocz a dominooos36. A teď už jenom… Enjoy!

Ahoj, kdo seš, odkud seš a co nám dneska ukážeš? 

Ahoj, jmenuji se Martin, jsem z Klášterce nad Ohří a dneska vám ukážu náš Volkswagen Passat B6.

Jak dlouho seš majitelem, jak ses k autu dostal?

Už 5 let. K autu mě přivedla přítelkyně, hrozně se jí auto líbilo. 

Proč zrovna tohle auto? 

Byla potřeba sehnat nějaký rodinný povoz a auto se nám začalo víc a víc líbit. 

Kdy proběhla první úprava a jaká?

Jak se říká.. Kola dělají auto, takže hned první týden dostal nové kola z Mercedes – Benz a stavitelný podvozek od Eibachu.

Jaká byla poslední úprava auta?

Poslední úprava byla výroba duplex výfuku s koncovkama z Audi RS6.

Nejlevnější a nejdražší úprava?

Nejlevnější bylo lakování v interiéru, a nejdražší úprava byla instalace vzduchového podvozku. 

Úpravy si řešíš na autě sám, nebo dáváš někam do garáže/servisu?

Vše co je na autě a tak jak vypadá, se dělalo s přítelkyní doma v garáži. Jediný případ, kdy šlo auto do servisu, když se utrhl setrvačník a auto sotva do servisu dojelo. 

Co tě přimělo si začít auto upravovat?

Srážka se zvěří.

Power/Stance?

Stance.

Aktuální setup auta? Interiér/Exteriér/Engine/Podvozek/Kola/Audio/Ostatní úpravy

Interiér je z VW Passat B7, kompletně lakovaný a čalouněný. Exteriér je sladěn tak, jak mi to momentálně vyhovuje a to R-line spoiler, předek a boční jednodílné US prahy, zadní spoiler Maxton Design to samé všechny splittery, upravené aby vše pasovalo. Zadní křídlo je z Passatu R36, zpětné zrcátka VW Passat B7. Veškeré plasty lakované do barvy vozu. Motor zůstal a zůstane v sérii a to 2.0 tdi 103 kW, jen veškeré plasty jsou lakované i nějaké to čalounění. Auto jezdí na podvozku od firmy D2 racing a jednotka od Airlift performance 3p. Kola aktuálně HRE performance wheels. Audio zatím není, ale je v pořadí, co se chystá. Další úpravy jsou kompletně čalouněný a lakovaný kufr s výrobou bočnice na subwoofer. Předělání elektriky z vozu VW Passat B7 kvůli novým budíkům, volantu, ovládání osvětlení, výfuku, klima panelu, dekoru a hodin. Sedačky z Highline verze jsou kompletně přečalouněné, výroba koberečků a jejich počalounění. Lakování přední masky do barvy vozu, s větším znakem pro adaptivní tempomat. 

Prozradíš jaký jsou další plány s autem?

Kola už jsem zmínil, v plánu jsou větší brzdy z Porsche Cayenne 6-ti písty. Čalounění palubovky a tapců, plastů z kufru vozu.

Odkud bereš inspiraci? Děláš si věci podle sebe, nebo se necháváš inspirovat třeba zahraničím? Případně odkud?

Většinou s přítelkyní, aby se to líbilo nám oběma. Vlezeme si do garáže a vymyslíme co bude dál. Inspiraci v zahraničí ani ne, spíš jen sleduju co je aktuální, a sleduju jiné projekty. 

Daily auto?

První 2 roky. 

Máš nějaký další auta?

Něčím se musím popostrkovat do práce, takže se podařilo ulovit, v hodně slušným stavu, Škodu Octavii 1.

Na jakejch akcích můžeme tvoje auto vidět?

Squarechill, Tuning show Bardejov, Trojhalí, Prague Car Festival, Slammed session, Iron City, Car Wars, Karvánky, Krásno a spousty dalších. 

Jakej je tvůj dream car, který by sis chtěl upravit k obrazu svému?

Audi RS6.

Víš o někom, kdo by si zasloužil mít tady článek o svým autě? Popřípadě kdo?

Vím, Michal Dolana a jeho Top Polo ze Slovenska a David Kuliha a jeho BMW.

Co bys doporučil, vzkázal začínajícím nadšencům do úprav auta? Co si myslíš, že je ideální start? 

Těžká otázka. Určitě zvážit, jestli to bude jen koníček, a nebo budu chtít s autem dosáhnout nějakých cílů. Za mě, dát nejdřív auto po technické stránce do pořádku. Setkal jsem se totiž, ne s jedním případem, kdy auto vůbec nebrzdilo, ale už se montoval stavitelný podvozek. 

Co bys rád vzkázal závěrem?

Chtěl bych poděkovat všem, co pomohli někdy, nějakou radou, nebo dovezli díly, když bylo potřeba. Všem přátelům, kteří mě v tom podporují a s kterýma vždy rádi vyrazíme na srazy. Hlavně veliké díky přítelkyni, která je po celou dobu stavby auta se mnou. A díky rodině z Lower United, která nás vzala pod svá křídla a my je můžeme reprezentovat s naším vozem. 

Díky za tvůj čas a přeju spousty úspěchů, nejen s úpravama, do budoucna!