fbpx
Škoda Superb Airride

Finished AirBagget

Naší etapu Škodovek zakončí Petr se svým Superbem. Věřím, že pro mnoho z Vás, je tohle auto velmi dobře známé. Petr už ho taky nějakou dobu má. A taky si jej hezky upravil k obrazu svému. Zároveň tahle cesta ale končí. Petr se totiž rozhodl, že svoje auto prodá a posune se dál, směrem k jinému projektu. Kdo z Vás by měl o Petrům Superb zájem, klidně se mu ozvěte. Popis auta a jeho dlouhá historie, je obsáhnutá v tomhle rozhovoru. Ale kdyby Vám to náhodou nestačilo, odkaz na inzerát najdete tady. Petra určitě sledujte na Instagramu! O fotky se postarali Marko Gála (furt je zmizelej), LopoT Photography, Mayhem Pictures, Dominooos36, Paris Fotos, MTX Photo a JNPhotocz. Tak si dávej rozhovor, případně rovnou kupuj Supa! Enjoy!

Ahoj, kdo seš, odkud seš a co nám dneska ukážeš?

Jmenuji se Petr Šubrt a bydlím v Zaječově u Hořovic. Dnes Vám představím jedno z mých aut, Škoda Superb 1.

Jak dlouho seš majitelem, jak ses k autu dostal?

Auto už vlastním 7 let. Superba jsem si vybral na Bazoši a jel jsem si pro něj do Ústí nad Labem.

Proč zrovna tohle auto?

Před 7 lety jsem si tohle auto pořídil, protože po srazech jsem ho moc nevídal, dá se říct skoro vůbec, a tak jsem chtěl vytvořit něco originálního.

Kdy proběhla první úprava a jaká?

Po roce jsem na auto koupil výškově stavitelný podvozek a kola.

Jaká byla poslední úprava auta?

Poslední úprava byl podspojler Maxton.

Nejlevnější a nejdražší úprava?

Nejlevnější úprava byl polorám, který jsem si sám vyráběl a nejdražší byl celolak a kola Artec turbo R19.

Úpravy si řešíš na autě sám, nebo dáváš někam do garáže/servisu?

Úpravy řeším doma s kamarády.

Co tě přimělo si začít auto upravovat?

Auta mě zajímají už od malička, a tak se z nich stal můj koníček.

Power/Stance?

Stance, bojím se výšek.

Aktuální setup auta? Interiér/Exteriér/Engine/Podvozek/Kola/Audio/Ostatní úpravy

Interiér: sedačky z Audi S6 – Recaro, kožené, volant Octavia 3 RS, polorám a zástavba vzduchového podvozku v kufru.
Exteriér: Vzduchový podvozek Air Lift v2, Maxton podspojler, černé kryty předních světel, čtyř pístové brzy vpředu a vzadu a zadní faceliftové světla.
Engine: 1.9 Tdi, 96 KW
Podvozek: vzduchový – AirLift v2
Kola: Artec turbo R19
Audio: reproduktory JBL a v zástavbě, v kufru, subwoofer JBL

Prozradíš jaký jsou další plány s autem?

Žádné plány s autem nemám. Je momentálně na prodej. (pozn. Odkaz zde)

Odkud bereš inspiraci? Děláš si věci podle sebe, nebo se necháváš inspirovat třeba zahraničím? Případně odkud?

Auto dělám podle sebe a inspiruji se v zahraničí nejvíce v Rakousku, Německu a Polsku.

Daily auto?

Citröen Saxo 1.1, Škoda Octavia 1, 1.9 TDI

Máš nějaký další auta?

Volkswagen Golf mk2, GTD rok 1987.

Na jakejch akcích můžem tvoje auto vidět?

Z důvodu aktuální situace s Covidem se nikam nedostaneme, ale za normální situace jezdím převážně po Českých a Polských srazech.

Jakej je tvůj dream car, který by sis chtěl upravit k obrazu svému?

VW Golf mk1 GTI

Víš o někom, kdo by si zasloužil mít tady článek o svým autě? Popřípadě kdo?

Ano, vím. Můj kamarád Jakub Kadeřábek.

Co bys doporučil, vzkázal začínajícím nadšencům do úprav auta? Co si myslíš, že je ideální start?

Ideální start je si pořídit spolehlivé a funkční auto.

Co bys rád vzkázal závěrem?

Sledujte mě na Instagramu a dozvíte se více o mých autech, a na jaké srazy se chystám. Buďte zdraví a jezděte opatrně. Mějte se!!

Díky za tvůj čas a přeju spousty úspěchů, nejen s úpravama, do budoucna!