fbpx
Škoda Octavia 2 Combi Airride

Kovářova kobyla nechodí bosa

Dneska koukneme na jedno z showcars, dílny Night Shadows. A co by to bylo za předváděčku, kdyby nebyla na vzduchu. Kluci se zabývají stavbou a montáží vzduchových podvozků na všechna auta. Takže kdyby náhodou jste o nich ještě nevěděli, tak je určitě sledujte na Instagramu a Facebooku. Ovšem zpátky k autu. Jedná se o dvojkovou Octávii v kombíku. A ačkoliv není v klasickém RS packetu, tak vypadá naprosto parádně. Je vidět, že se Lukáš dobře postaral a decentně pošlechtil. Lukáše určitě sledujte na Instagramu. O fotky se postarali Jakub Vít, Slavic Garage, DioView, Miia Captures, Jiří Novák a JNPhotocz. Dej si rozhovor a pak běž dát follows fotografům! Enjoy!

Ahoj, kdo seš, odkud seš a co nám dneska ukážeš?

Ahoj! Jmenuji se Lukáš, jsem z Kladna, a rád bych Vám ukázal Škodu Octavii 2.

Jak dlouho seš majitelem, jak ses k autu dostal?

Majitelem jsem necelý 4 roky, k autu jsem se dostal přes kamaráda, který jí vlastnil.

Proč zrovna tohle auto?

Před Octavkou jsem měl Seat Toledo 1m2, a když se kamarád rozhodl Octávii prodat, tak sem si říkal, že sem vždycky chtěl kombíka.

Kdy proběhla první úprava a jaká?

Ani nevím, spíš než asi úpravy, přišly na řadu opravy. Ale možná jako první úprava, bylo první zakoupení kol. 😃

Jaká byla poslední úprava auta?

Tak polední úprava byla asi nový splitter od kamaráda / firmy DIFFsplitt

Nejlevnější a nejdražší úprava?

Nejlevnější úprava byla nejspíš nějaká folie, která šla do interiéru. Nakonec byla nejvíc na hovno. 😃 A nejdražší byl vzduchový podvozek.

Úpravy si řešíš na autě sám, nebo dáváš někam do garáže/servisu?

Úpravy co zvládnu sám, nebo s kamarádama, se dělají u nás na dílně. A všechno ostatní řeší známí v servisu.

Co tě přimělo si začít auto upravovat?

Už jako malej kluk jsem kupoval tuning magazíny, a vždycky si říkal, že jednou musím taky něco udělat na svém autě.

Power/Stance?

Stance

Aktuální setup auta? Interiér/Exteriér/Engine/Podvozek/Kola/Audio/Ostatní úpravy

Interiér: přední sedačky z Octavie 3 RS, lišty, rámečky atd. je všechno v laku
Exteriér: o lak se starají dobří kamarádi z CarDetailngLovers, kde se nechalo auto komplet rozleštit a natáhnout keramiku.
Podvozek: Vzduchový, je postaveny u nás v Night Shadows, kde všechno řídí jednotka Airlift 3P.
Motor: Série, 2.0 TDI, žádný čip, atd.
Audio: Origo, až na rádio.
Kola: Střídám, jak to jen jde 😃 ale v tuhle dobu nemám zatím žádný 😊

Prozradíš jaký jsou další plány s autem?

Nějaký úpravy v plánu ještě mám, jen nevím jestli je ještě zrealizuju. Blíží se čas na nový projekt 😊

Odkud bereš inspiraci? Děláš si věci podle sebe, nebo se necháváš inspirovat třeba zahraničím? Případně odkud?

Většinou si všechno vymýšlím sám, ale když už inspirace, tak určitě ze zahraničí.

Daily auto?

Daily auto je to samé, o kterém píšu. Aby mi stálo auto v garáži a jezdilo se jen na srazy, atd., tak to pro mě není zábava. Auto je každy den v provozu 😊

Máš nějaký další auta?

Seat Ibiza.

Na jakejch akcích můžem tvoje auto vidět?

Prague car festival, dubgang , Square chill. A ostatní, co se naskytne.

Jakej je tvůj dream car, který by sis chtěl upravit k obrazu svému?

Je jich hodně. 😆 Ale kdybych měl vybrat aspoň jedno, tak to bude určitě Subaru BRZ.

Víš o někom, kdo by si zasloužil mít tady článek o svým autě? Popřípadě kdo?

Samozřejmě je jich hodně, ale doporučím parťáka Eso Marty.

Co bys doporučil, vzkázal začínajícím nadšencům do úprav auta? Co si myslíš, že je ideální start?

Aby si nikdo do toho nenechal kecat. 😊 Ideální start? Podle mě, by mělo auto fungovat hlavně motorově , potom se pouštět do dalších úprav.

Co bys rád vzkázal závěrem?

Na závěr asi jen to že jak člověk jednou začne tak už nepřestane. 💪
Děkuji za oslovení 😊

Díky za tvůj čas a přeju spousty úspěchů, nejen s úpravama, do budoucna!