Evoluce číslo šest
Dneska to nebude jenom o rozhovoru, ani tolik o tuningu, ani o stylingu. Dominik má totiž doma naprosto fenomenální auto. Jedno z aut, které mnozí považují za jedno z nejlépe ovladatelných, které byli kdy vyrobeny. Dominik má ve svých rukách totiž Mitsubishi Lancer Evolution VI a aby toho nebylo málo, tak v edici Tommi Makinen. V rozhovoru se dozvíte, proč je to taková rarita. Ona je to totiž rarita jako blázen! Radku, díky za doporučení, tohle je fakt paráda! Dome, díky za tenhle rozhovor a díky za fotky! Já si jdu zase poslintat klávesnici, protože v kombinaci s těma kolama je to neskutečný porno! A věřím, že rozhodně nebudu sám. Mezitím určitě Dominika sledujte na jeho Instagramu. O parádní fotky se postarali Skyliner33, Mayhem Pictures (Instagram, web – ten web je parádní, dávej ho po rozhovoru!) a MCKakao. Věřím, že jsme s Dominikem nedělali rozhovor naposled! A teď už rychle na rozhovor, je to fakt pecka!
Ahoj, kdo seš, odkud seš a co nám dneska ukážeš?
Ahoj, jmenuju se Dominik a jsem z Teplic. Dneska bych vám rád ukázal Mitsubishi Lancer šesté evoluce v limitované verzi Tommiho Makinena.
Jak dlouho seš majitelem, jak ses k autu dostal?
Auto mám od roku 2017. Dostal jsem se k němu docela náhodou, kdy jeden kamarád měl kamaráda, který zrovna uvažoval o prodeji.
Můžeš vysvětlit rozdíl mezi běžným EVO VI a edicí Tommi Makinen?
Jasně! Evo 6 TME má oproti klasické evo 6 jiný přední nárazník, Enkei Ralliart R17 disky, červené Recaro sedačky se znakem TME, bílý budíky, Titanové turbo, snížený tarmac podvozek a taky TME samolepku na kufru. Pro evropu bylo vyrobeno jen 618 LHD kusů. Celkově vzniklo jenom 2500 kusů.
Kdy proběhla první úprava a jaká?
První “úprava” proběhla hned druhý den po koupi. Na auto se dal stavitelný podvozek a kola, které jsem měl z předchozí EVO VI.
Jaká byla poslední úprava auta?
Poslední úprava? Pravděpodobně nově nalakovaná kola, který jsem odřel při najíždění na plaťák. 😊
Nejlevnější a nejdražší úprava?
Žádná levnější či dražší úprava neproběhla, chtěl bych auto nechat co nejvíce v původním stavu. Auto už je ze sériové výroby poměrně upravené. Kola a podvozek do úprav úplně nepočítám, to je dnes už základ.
Nejnáročnější a nejjednodušší úprava?
Nejnáročnější úprava bude renovace spodku auta.
Úpravy si řešíš na autě sám, nebo dáváš někam do garáže/servisu?
Sám, s kamarády nebo s tátou. Podle toho, o co jde a co je v mých silách.
Co tě přimělo si začít auto upravovat?
Závody. Dřív jsem jezdil závody do vrchu a rally. Konkurence upravovala furt, takže to byla nutnost.
Aktuální setup auta? Interiér/Exteriér/Engine/Podvozek/Kola/Audio/Ostatní úpravy
Interiér: červené TME Recaro sedačky + OMP volant + Takata pasy
Exteriér: Nic, vše originál
Motor: nic, vše originál. Z výroby má auto 320 koní, to je dostačující.
Podvozek: Tein
Kola: ROTA Grid R18 + slicky Michelin WRC 2018
Odkud bereš inspiraci? Děláš si věci podle sebe, nebo se necháváš inspirovat třeba zahraničím?
Inspiraci beru spíš ze zahraničí. A taky si vyslechnu názor kamarádů, kteří na to pak musejí koukat. 😊
Daily auto?
Nemám
Máš nějaký další auta?
Mám ještě Nissan 200SX S14 a BMW E36 Compact.
Na jakejch akcích můžem tvoje auto vidět?
Jezdím na akce spíš po Severních Čechách. Vyjímečně vyjedu do Prahy.
Jakej je tvůj dream car, který by sis chtěl upravit k obrazu svému?
Vyloženě dream car nemám, ale je spoustu aut, který bych ještě chtěl. Libí se mi Skyline, RX7, nebo Delta Integrale.
Co bys vzkázal začínajícím nadšencům do úprav auta? Co si myslíš, že je ideální start?
Vzkazuji jim, že je super už jen to, když začnou. Každý podle svých možností. Co člověk, to jiný vkus. Takže se vždy nesejdou pouze s kladným ohlasem. Nechat se inspirovat, ale nekopírovat.
Víš o někom, kdo by si zasloužil mít tady článek o svým autě? Popřípadě kdo?
Tomáš Lasík se svojí Toyotou (odkaz na rozhovor zde). S úpravou auta teprve začíná, ale jsem si jistý, že nekončí.
Co bys rád vzkázal závěrem?
Chtěl bych Vám poděkovat za možnost zde ukázat své auto. Na živo to zatím žádná velká krása není, ale snad se k tomu dopracuji.