fbpx
Audi A4 B6 Avant Airride

Naftovej kombík, kterej dělá parádu

Dneska naftovej kombík. Kombinace, která je v Čechách hodně oblíbená a to nejenom u lidí, kteří si chtějí upravit auto k obrazu svému. Tenhle Avant se ovšem nějak vymyká kontrole. Nejenom, že sedí zatraceně nízko, ale ty luxusní kola! Černej Avant na obřích, stříbrnejch kolech. Osvědčená kombinace. Na téhle Audi je vidět spousty odvedené práce. A rozhodně jsme moc rádi, že s náma Kuba udělal rozhovor, protože si rozhodně zaslouží tady být. Kubu sledujte na Instagramu. Fotky fotil opět Marko Gála (odkaz stále nemám, Markus se asi vytratil), JNPhotocz a David Růžička. Parádní práce pánové! A teď už si dej rozhovor o týhle parádní Audi!

Ahoj, kdo seš, odkud seš a co nám dneska ukážeš?

Ahoj, jmenuji se Kuba, jsem z Prahy a ukážu Vám svojí Audi A4 Avant.

Jak dlouho seš majitelem, jak ses k autu dostal?

Audi vlastním cca 5 let a přišel jsem k ní tak trochu náhodou. Původně jsem si totiž koupil úplně jiné auto, které mi bohužel cca 7 měsíců od koupě ukradli a už se ho nepodařilo dohledat. Zhruba 2 měsíce po krádeži se mi naskytla koupě této audi a tím to celé začalo.

Proč zrovna tohle auto?

Tak nějak mi přirostlo k srdci a vždycky jsem měl slabost pro Audi.

Kdy proběhla první úprava a jaká?

Chvíli po koupi auta, jsem jako první pořídil sportovní podvozek a větší kola.

Jaká byla poslední úprava auta?

Poslední úpravou bylo předělání výfuku a zadního nárazníku.

Nejlevnější a nejdražší úprava?

Tou nejdražší byl rozhodně vzduchový podvozek, ale nejlevnější netuším. Nejspíš lip předního nárazníku.

Úpravy si řešíš na autě sám, nebo dáváš někam do garáže/servisu?

Jsou věci, které zvládnu sám, ale i které sám určitě nezvládnu. V tomto případě auto svěřuju lidem, u kterých vím, že práci odvedou na 100%.

Co tě přimělo si začít auto upravovat?

Už od školy jsem chtěl mít odlišný auto.

Power/Stance?

Stance

Aktuální setup auta? Interiér/Exteriér/Engine/Podvozek/Kola/Audio/Ostatní úpravy

Interiér: černý kožený interiér z novějšího modelu b7 včetně černé stropnice, volant z vozu audi a6
Exteriér: předělaný do S-line, původní halogeny nahradili bixenony, přední nárazník doladil Cupra lip
Motor: 1.9 TDI 96kw který dostal sportovní filtr K&N a softwarovou úpravu
Podvozek: vzduchový podvozek, o který se postarala firma Night Shadows
Kola: Rotiform TMB v rozměru 10×19

Prozradíš jaký jsou další plány s autem?

První na řadě budou od Maxtonu podspojler předního nárazníku a prahové lišty. Dále se uvidí, plánů je hodně.

Odkud bereš inspiraci? Děláš si věci podle sebe, nebo se necháváš inspirovat třeba zahraničím?

Inspirací je určitě internet a zahraniční srazy. Auto upravuju tak, aby v mých očích bylo takové, jaké jsem ho chtěl.

Daily auto?

Aktuálně Golf 4 GTI.

Máš nějaký další auta?

Myslím, že mi dvě zatím stačí.

Na jakejch akcích můžem tvoje auto vidět?

Dubgang, SQRCHL, Slammed session a zbytek dle nálady a hlavně času.

Jakej je tvůj dream car, který by sis chtěl upravit k obrazu svému?

Snem je rozhodně Audi RS6.

Víš o někom, kdo by si zasloužil mít tady článek o svým autě? Popřípadě kdo?

Hezkých aut se v republice určitě najde dost, takže je těžký vybrat někoho konkrétně.

Co bys doporučil, vzkázal začínajícím nadšencům do úprav auta? Co si myslíš, že je ideální start?

Na začátek především rozum za volantem. Ideální start asi neexistuje, každý to vidí jinak.

Co bys rád vzkázal závěrem?

Hlavně spoustu kilometrů bez nehod!

Díky za tvůj čas a přeju spousty úspěchů, nejen s úpravama, do budoucna!

Díky za oslovení a doufám že nikoho neurazí můj „naftovej kombík“.

1 komentář u “Naftovej kombík, kterej dělá parádu”

Diskuze je uzavřena.