fbpx
Škoda Octavia Airride

Made by Axon, Perfected by Heřman

Každý z Vás, kdo si ještě pamatuje Mimoňské Války, tak ví o společnosti Axon Tuning. Nejvíce pozornosti na sebe určitě strhla vínová Fabia na zlatých, tuším Lexani 18“ kolech. Druhé auto, které společnost Axon postavila, si ukážeme dnes. Zároveň se bude jednat o takovou lehkou cestu do minulosti, protože Heřman, jak sám zmiňuje, se drží stylu tuningu kolem roku 2000. To se někteří z Vás ještě ani nenarodili. Nebudeme to dneska prodlužovat, věřím, že si sem najdou cestu jak fanoušci dnešního tuningu, tak fanoušci staršího stylu tuningu. Heřmana můžete sledovat na Facebooku. Fotky si udělal sám Jindra, takže dneska bez fotografů. Dávejte likes, follows, sdílejte a čtěte tuneMAG! Enjoy!

Ahoj, kdo seš, odkud seš a co nám dneska ukážeš?

Ahoj, jmenuji se Jindra, předzdívku mám Heřman. 😊 Ukážu vám svoji Octavii Axon tuning.

Jak dlouho seš majitelem, jak ses k autu dostal?

Majitelem jsem necelé dva roky a k autu jsem se dostal tak, že se ho původní majitel po 19 letech vlastnictví rozhodl prodat a hodil inzerát na Bazoš. 😊

Proč zrovna tohle auto?

Líbilo se mě, jak bylo upravené a bylo celkem v dobrém stavu a za dobré peníze.

Kdy proběhla první úprava a jaká?

První úprava na autě proběhla už v roce 2001 a to do podoby na foto, antracitovou barvou – tak to postavil Axon.

Jaká byla poslední úprava auta?

Na autě pořád něco ladím 🙂 naposled jsem myslim nechával lakovat rámečky ve předních světlech 🙂

Nejlevnější a nejdražší úprava?

Nejlevnější asi LED boční blikače za 600 korun. 😊 Nejdražší, tak to byl celolak plus práce kolem a to bylo 85000 korun 😕

Úpravy si řešíš na autě sám, nebo dáváš někam do garáže/servisu?

Úpravy většinou řeším sám nebo s kamarády. Do servisu s autem nejezdím, mám velice šikovné kamarády, jak automechanika, tak lakýru i elektrikáře 🙂

Co tě přimělo si začít auto upravovat?

Můj táta měl naladěnou stovku už v roce 1976. 😊 Potom měl ještě další tři auta a na každém musel mít něco navíc než měli ostatní, tak to mám asi v krvi no 😂 

Power/Stance?

1.9 tdi 81kw

Aktuální setup auta? Interiér/Exteriér/Engine/Podvozek/Kola/Audio/Ostatní úpravy

Interiér původní Laurin a Klement – světlá kůže, volant Raid hp, exteriér komplet rozšířená, zavařená kapota a kufr, motor v serii, podvozek airride, kola Carline CM06 celoleštěná, audio neřeším je tam rádio na usb JVC a repro je originál.

Prozradíš jaký jsou další plány s autem?

Určitě bych chtěl zrcadlové fólie na skla a dolakovat pár dílů v interiéru – plasty do černého klavírového laku 😊

Odkud bereš inspiraci? Děláš si věci podle sebe, nebo se necháváš inspirovat třeba zahraničím? Případně odkud?

Inspiraci má každý svoji, ne nadarmo se říká, že auto je vizitka člověka, jako například šaty. 😊 Mě baví styl roku 2000 a hlavně jsem chtěl zachovat originalitu toho auta tak, jak to firma postavila, protože je jediné které od nich ještě jezdí. 😊 Ostatní už jsou v plechovém nebi.

Daily auto?

Na denní ježdění mám Felicii 1.3 40 kw. Říkám jí Felix a taky je nepatrně poladěná. 😊 Střešní křídlo, laděný výfuk, ALU kola, volant victor, atd. 😂

Máš nějaký další auta?

Nemám.

Na jakejch akcích můžem tvoje auto vidět?

Určitě bych se chtěl letos podívat do Vyškova, pokud bude a na Renocar do Brna, ale jak říkám, záleží jestli vůbec nějaké budou.

Jakej je tvůj dream car, který by sis chtěl upravit k obrazu svému?

Moje vysněné auto je nereálné, tak se držím při zemi. 😂 Jinak je to Ferrari F40 je to můj rok narození a vysněné auto od mala 😊

Víš o někom, kdo by si zasloužil mít tady článek o svým autě? Popřípadě kdo?

Určitě můj bratr s jeho Golfem gti by tu měl být, protože si myslím, že by to měl zaslouženě.

Co bys doporučil, vzkázal začínajícím nadšencům do úprav auta? Co si myslíš, že je ideální start?

Každý na to má jiný úhel pohledu, ale za mě platí pořekadlo, že méně je někdy více. To znamená, že si raději za určitou sumu koupím lepší kola a podvozek, než postavím celé auto. 😊

Co bys rád vzkázal závěrem?

Na závěr bych chtěl poděkovat za Váš čas se článkem o mém autě a ostatním, ať se na srazech k sobě chovají tak jak to bylo tenkrát, když tuningy začínaly a ne jak je to dnes. 😊 Děkuji.

Díky za tvůj čas a přeju spousty úspěchů, nejen s úpravama, do budoucna!