fbpx
Volkswagen Scirocco R Static

Martini Stancing

Dneska konečně zase model, který jsme tu ještě neměli. První a druhá generace Volkswagen Scirocco jsem měl rád už jako malej špunt. O to víc mě těšilo, když s ním v novodobé historii VW přišlo znovu, jen v novějším hábitu. Tohle auto samo o sobě vypadá super už v sérii. Tomáš ho ale posunul ještě dál a vzniklo z toho tohle parádní vozítko. Tu pravou dravost dodává autu ,,R“ look a samozřejmě Martini Racing polep. Tomáše určitě sledujte na Instagramu, protože si myslím, že se máme dál na co těšit s jeho Sciroccem. Fotky jsou od dvorního fotografa Rideinstyle – Kuby Víta, Pette Photo a Tomáše. Dávejte si rozhovor, likes a follows! Enjoy!

Ahoj, kdo seš, odkud seš a co nám dneska ukážeš?

Ahoj, jmenuji se Tomáš a v tuto chvilku bydlím v Praze. Dnes bude řeč o mém VW Scirocco 2.0 TSI 

Jak dlouho seš majitelem, jak ses k autu dostal?

Scirocco vlastním od roku 2017, kdy jsem ho koupil jako úplnou sériovku.

Proč zrovna tohle auto?

Po naftové Ibize 6L FR TDI, která také prošla kompletní úpravou, interiéru, exteriéru i motoru, jsem se poohlížel po autě, které člověk na silnici a ani na srazech v té době moc nepotkal. No a Scirocco mi z toho vyšlo jako skvělá volba.

Kdy proběhla první úprava a jaká?

Asi první úpravou byla výměna kol a instalace stavitelného podvozku. Bylo to cca 2 měsíce po koupi

Jaká byla poslední úprava auta?

Poslední úpravou pro tuto chvilku, jsou nová kola O.Z

Nejlevnější a nejdražší úprava?

Nejdražší úpravou je do této chvíle kompletní předělání Scirocca do R looku (nárazníky prahy) a s tím spojený kompletní celopolep auta do závodního stylu MARTINI RACING.

Nejlevnější úprava byla asi jako u většiny, zaslepení zadního stěrače (jestli to je ještě vůbec úprava).

Úpravy si řešíš na autě sám, nebo dáváš někam do garáže/servisu?

Takřka všechny úpravy na autě jsem dělal, doma za pomoci rodiny. Jak by řekli kamarádi z Rideinstyle, VYSOČINA PERFORMACE 😂

Co tě přimělo si začít auto upravovat?

Od malička jsem projížděl všechny možné časopisy, jako byl Tuning Magazin a Autosport a Tuning. Snažil jsem se nutit tátu, aby co nejvíce upravoval naše rodinné auto, takže bylo jasné že moje auta seriová nezůstanou. 

Power/Stance?

Baví mě oboje, ale myslím že to nejde úplně spojit tak, aby to bylo 100%.

Aktuální setup auta? Interiér/Exteriér/Engine/Podvozek/Kola/Audio/Ostatní úpravy

Interier: závodní skořepiny, vyndané zadní sedačky, clubsport rám weichers, clubsport síť mezi zavazadlovým prostorem a interiérem. 

Exteriér: skoro kompletní facelift na R verzi (chybí světla a střešní spojler), celo-polep auta do závodního livery Martiny od AP Sticker.

Podvozek: H&R 

Kola: OZ Superturismo Dakar R20 

Engine: Zatím nic o čem by mělo cenu psát 

Prozradíš jaký jsou další plány s autem?

Uvidíme co bude možné dělat, ale o úpravu by si mohli říct brzdy a motor. Teď ale spíše servisuji než upravuji. 

Odkud bereš inspiraci? Děláš si věci podle sebe, nebo se necháváš inspirovat třeba zahraničím? Případně odkud?

Snažím se co nejvíce věci dělat podle sebe, ale je jasné že se inspiruji i tím, co kolem sebe vidím. 

Daily auto?

Škoda Octavia III RS 245.

Máš nějaký další auta?

Bohužel ne 😂

Na jakejch akcích můžem tvoje auto vidět?

Uvidíme co se bude konat, v minulých letech Prague Car festival, Dubgang, Sqrchl, Raceism, Selection od kluků z Hardcore Haters

Jakej je tvůj dream car, který by sis chtěl upravit k obrazu svému?

Těch by se našlo asi hodně, ale když se bavíme o opravdovém snu, je to asi Porsche 911 GT3 RS.

Víš o někom, kdo by si zasloužil mít tady článek o svým autě? Popřípadě kdo?

Asi nedokážu říct jmenovitě, ale myslím že ty co bych jmenoval tu už jsou a nebo časem určitě budou. 

Co bys doporučil, vzkázal začínajícím nadšencům do úprav auta? Co si myslíš, že je ideální start?

Určitě to aby si to od samého začátku dobře promysleli, není to jednoduchý koníček jak časově, tak ani finančně. 

Co bys rád vzkázal závěrem?

Dělejte to pro lidi! 😂 

Kecám důležité je, aby byl spokojený ten co auto staví.

Díky za tvůj čas a přeju spousty úspěchů, nejen s úpravama, do budoucna!