fbpx
Open Air Škoda Felicia, static

Open air Fella

Dneska to bude víc o stylizaci. O tom, jak si vlastně přizpůsobit auto tak, aby vypadalo podstatně lépe, než (v Čechách hojně zastoupená) jiná. Řeč dneska bude o Škodě Felicii, ale zrovna tady nezůstal kámen na kameni. Pepu a jeho Feldu můžeš určitě sledovat na Instagramu. Super fotky jsou z dílny Petra Tausiga – tape Photography! Určitě sleduj, aby ti náhodou něco neuteklo. Pepu tady sice určitě nemáme naposled, ale o tom až někdy jindy. A teď hurá na rozhovor!

Ahoj, kdo seš, odkud seš a co nám dneska ukážeš?

Čau, jmenuju se Pepa Pichrt. Jsem z Turnova a dneska bych vám rád ukázal svoji daily car – Škoda Felicia.

Jak dlouho seš majitelem, jak ses k autu dostal?

Hele, majitel jsem teď 3. rokem. K autu jsem se dostal přes kámoše, kdy jsem sháněl něco na denní ježdění. Nakonec padla volba na něco, co bude levný na provoz.

Kdy proběhla první úprava a jaká?

První úprava byla koupě modrého interiéru, někdy začátkem roku 2017.

Jaká byla poslední úprava auta?

Aktuální poslední úprava byla montáž zadní nápravy s kotoučovými brzdami.

Nejlevnější a nejdražší úprava?

Nejlevnější byla asi shrnovací střecha z Renaulta Twingo. Nejdražší podvozek TA Technix.

Nejnáročnější a nejjednodušší úprava?

Nejnáročnější byla asi úprava stropnice, když se dělala střecha.

Úpravy si řešíš na autě sám, nebo dáváš někam do garáže/servisu?

Co zvládám, tak sám, jinak mi pomáhá jeden šikovný kamarád. Zdravím Ondru!

Co tě přimělo si začít auto upravovat?

Znáš to, chtěl jsem jen trosku větší kola a malinko níž.. Nějak se to zvrtlo 😀

Power/Stance?

Stance

Aktuální setup auta? Interiér/Exteriér/Engine/Podvozek/Kola/Audio/Ostatní úpravy

Takže, auto je klasická 1.3 MPI (mocných 50 kw), se servem. Postavené je na upraveném podvozku TA Technix, původem z VW Polo. Z venku si myslím, ze hodně zaujme shrnovací střechou. A do budoucna i koly R16, značky Borbet, které mám nachystané na jaro. V interiéru je asi vše, co se v té době nabízelo. Palubní počítač, elektrická okna, výhřev sedadel. Zatím stále sháním volant Momo, který mi chybí, ale ten časem bude taky. Audio je klasika 2din rádio (nějaká Čína, ale funguje) a repro Sencor. Hraje to fajn.

Odkud bereš inspiraci? Děláš si věci podle sebe, nebo se necháváš inspirovat třeba zahraničím?

Hele inspiraci tak po různu. Něco je z mé hlavy, někdy se insipiruju jinde.

Daily auto?

Tohle 😀

Máš nějaký další auta?

Mám. Další Škodu, tentokrát Superba. Ale o tom třeba příště 😉

Na jakejch akcích můžem tvoje auto vidět?

Těžko říct, zda nějaké akce letos budou. Ale je to daily, takže se nikam nehrnu.

Jakej je tvůj dream car, který by sis chtěl upravit k obrazu svému?

Hele rozhodně bych měl rád složenou Audi S8 D3. Ale je to opravdu jen sen 😀

Co bys vzkázal začínajícím nadšencům do úprav auta? Co si myslíš, že je ideální start?

S chutí do toho! Ideální je takové auto, které udělá člověku radost a zvládá na něm makat sám. Není nad to si na autě něco porobit, je z toho úplně jiný pocit.

Víš o někom, kdo by si zasloužil mít tady článek o svým autě? Popřípadě kdo?

Určitě. Lidí co mají krásné auta je hodně, ale vypíchl bych třeba kolegu feldaře Patrika Halacha (odkaz na článek zde).

Ok, Patrikovi napíšu! Co bys rád vzkázal závěrem?

Asi jen, že děkuji za pozvání a doufám, že se článek bude líbit.

Díky za tvůj čas a přeju spousty úspěchů, nejen s úpravama, do budoucna!

Děkuji!