fbpx
Audi RS3 Peachy Beast

Peachy Beast

Když Audi v Ženevě představovalo RS3, tak jsem šel málem prodat ledvinu. Bohužel se nenašel nikdo, kdo by mi dal tolik peněz, abych si to auto mohl koupit, takže z toho nakonec sešlo. Škoda, zvyknul bych si poslouchat ten pětihrnek denně. Jsem moc rád, že se s náma Petr o jeho RS3 pobavil. Je to už z výroby krásný auto a navíc, tady už proběhly další performance úpravy a tohle auto je fakt raketa. Nebudeme to protahovat. Petra sledujte tady! Top fotky a jsou dneska od Alexmcphoto a Jirky Sedláčka. Video natočil Alexmcphoto a je to pecka! Dávejte follows, likes, čtěte a sdílejte tuneMAG! Enjoy!

Ahoj, kdo seš, odkud seš a co nám dneska ukážeš?

Ahoj, jmenuju se Petr, je mi 32 a jsem z Prahy. Ukážu Vám svojí audi RS3 8V.

Jak dlouho seš majitelem, jak ses k autu dostal?

Majitelem auta jsem dva a půl roku. Objevil jsem ho úplnou náhodou na netu a byla to láska na první pohled. 😊 Auto bylo tou dobou rok starý a nalítáno mělo 10tkm.

Proč zrovna tohle auto?

Předtim jsem měl Audi S4 Avant a říkal jsem si, že bych chtěl do budoucna něco menšího. S Audi jsem byl ale spokojenej, proto jsem pokukoval po RS5 nebo právě RS3. I když je fakt, že jsem pokukoval i po M3. Ale odradila mě nakonec zadokolka. Quattro je prostě quattro!

Kdy proběhla první úprava a jaká?

První úprava proběhla až skoro po roce a teď se tomu celkem sám divim, jak jsem to mohl vydržet. Byla to jen úprava softu od firmy APR na stage 1. No a tim dnem se mi to možná trošku zvrtlo. 😊

Jaká byla poslední úprava auta?

Poslední úpravy by si všimnul i slepej. 😊 Už tak půl roku jsem byl rozhodnutej, že si z RS3 udělam „nový“ auto nějakym polepem. Původně jsem to plánoval až na příští jaro, ale když jsem cca měsíc zpátky jel po Praze a během pár minut potkal dvě scaly v nardu grey, tak jsem se naštval a šel do toho hned! Na co taky čekat, když můžu bejt znova jedinečnej.

Nejlevnější a nejdražší úprava?

Ty jo, to je těžká otázka. Nejlevnější asi topový pádla pod volant z Ebay a nejdražší byla asi celkově úprava motoru od APR na Stage 2. Když ale vezmu jednotlivý části, tak asi přední brzdy REVO Alcon, nebo kovaný kola BC forged EH168.

Úpravy si řešíš na autě sám, nebo dáváš někam do garáže/servisu?

Týhle otázce by se určitě zasmáli kluci, ke kterejm jezdim s autem do autorizáku na Kladně. Mam tam šikovnýho kámoše, kterej se mi o auto od začátku stará a sem tam má chuť mě kvůli těm mejm výmyslum přizabít. Moc dobře ale ví, že umim maximálně otevřít nádržku, natankovat a vyměnit kolo. Takže asi chápeš, jak by to dopadlo, kdyby byly všechny úpravy na mě… 😊  

Co tě přimělo si začít auto upravovat?

Musim říct, že paradoxně mě trošku nahlodal kluk (teď už kámoš), od kterýho jsem RS3 kupoval. Psal mi o úpravách od APR, no a mně to jednoho dne prostě nedalo a řekl jsem si, proč ne?! A tak začal dvouletej kolotoč, kterej se stále točí…

Power/Stance?

Power. Přece jen pár koníků v tom mam. 😊 Nicméně určitě chci, aby auto taky dobře vypadalo a líbilo se, což se mi doufám daří.

Aktuální setup auta? Interiér/Exteriér/Engine/Podvozek/Kola/Audio/Ostatní úpravy

Tak v interiéru k žádným extra změnám nedošlo, snad jen přešití volantu a ty top pádla z Ebay. Exteriér je nyní v orange matt wrapu, doladěn lipy vepředu a na bocích a vzadu difuzor, to vše od značky Maxton. A pak ješte karbonovej kryt motoru, kterej je naladěnej od APR na Stage 2. Dvojka obsahuje soft úpravu od APR. Dál APR sání se širším vstupem do turba a větší intercooler. Převodovka je taky softwarově upravena od TVS engineering a díky tomu řadí rychlejc a líp snáší zvýšenej výkon. Když už jsme u toho výkonu, tak v současnou chvíli je tam bezmála 600 koní a 697 Nm.
Sériovej vejfuk je nahrazenej Milltekem bez katu a rezonátoru. Podvozek je poladěnej tužšíma stabilizátorama od 034Motorsport, sportovníma silentblokama SuperPro a tužšíma pružinama od firmy H&R, díky tomu si sedlo auto cca o 3cm. Na předku mam Alcon kotouče o průměru 380mm a desky Pagid racing. No a v neposlední řadě kovaný kola 19“ BC Forged EH168.

Prozradíš jaký jsou další plány s autem?

Sám sem překvapenej, ale další plány asi momentálně nemam. Přijde mi, že už není moc, co upravovat. Nicméně časem bych určitě rád vyměnil zadní origo brzdy za nějáký lepší a dost mě láká sání od Eventuri. Je krásný! Tak uvidim, kdy mě to zas přepadne… 😊

Odkud bereš inspiraci? Děláš si věci podle sebe, nebo se necháváš inspirovat třeba zahraničím? Případně odkud?

Inspirace se vždycky hodí, nicméně nemam rád kopírování, a když není člověk nápaditej. Snažim se si z každýho auta vzít něco a nějakym způsobem si to poskládat podle sebe. Jinak inspirace asi nejvíc z IG a sem tam mi něco padne do oka i na srazech.

Daily auto?

Mám nejnovější Škoda Octavia sedan 2,0 TDI na operák. Ideální auto. Hlavně nic nežere a je celkem pohodlný na ty český silnice. Prostě přesnej opak RS3. 😊 A taky v tom vozim tříletýho syna, kterej se ale očividně potatil a když si může vybrat, automaticky volí „uprděnou“ Audinu. 😊

Máš nějaký další auta?

Nemam, jen to daily. Ale časem by se mi líbilo, postavit si do garáže nějákýho toho veterána a párkrát do roka ho vytáhnout na výlet.

Na jakejch akcích můžem tvoje auto vidět?

Minulej rok mi toho moc nevyšlo kvůli práci. Ale letos bych určitě rád na Selection od Hardcore Haters, Sqrchl a PCF. Za mě asi tři top meety! Špatnej taky nebyl TheEvent od Neverstocku, tak třeba taky tam. 
Nicméně určitě se rád podívam i na nějakej ten „klasickej“ tuning, střihnout si pár sprintů. Třeba na Carwars. No ale uvidíme, co nám letos Covid dovolí…

Jakej je tvůj dream car, který by sis chtěl upravit k obrazu svému?

No tak tady mam jednoznačnou odpověď a tou je Porsche 911 GT3. To auto ani upravovat nepotřebuje. Prostě bych ho bral tak, jak je. Jen by nemuselo stát tolik jako barák.

Víš o někom, kdo by si zasloužil mít tady článek o svým autě? Popřípadě kdo?

Myslim, že ti tu chybí pořádně našlapaná „ovce“! Vim o jednom Hulkovi od Dennyho Jirkovskýho, kterej by si to určitě zasloužil! Tam těch úprav už je taky mraky a má z toho nesmyslnou raketu!

Co bys doporučil, vzkázal začínajícím nadšencům do úprav auta? Co si myslíš, že je ideální start?

Aby měli svoji hlavu a nenechali se odradit hejtama. Hlavní je, když se to líbí tobě a začít se dá kdykoli a na čemkoli.

Co bys rád vzkázal závěrem?

Přeju každýmu, ať si splní dřív nebo později svůj sen v podobě svý dream káry! Díky, ať se daří!

Díky za tvůj čas a přeju spousty úspěchů, nejen s úpravama, do budoucna!