fbpx
Nissan 200SX Drift Machine

Purple SWAG

Jak se mi začínají v mailu hromadit ty japonský auta, začínám mít tendence si taky jedno koupit. Jsem přesvědčenej, že většina z Vás je na tom stejně jako já. Ideálně garáž na XY aut a mít od každého něco. Zrovna tahle S14, je jedno z aut, za který bych se v garáži vůbec nezlobil. Přeci jenom, tyhle starý japonský coupé mají obrovský kouzlo a fakt, že u nás jich tolik není, to celé jenom umocňuje. Za nominaci dík Stanleymu s jeho brutálním static mk3. Jeremeho sledujte tady! Fotky jsou od Mayhem Pictures, Daniela CoCashe, Soška foto, Aldafoto81, samozřejmě Jeremyho a pak jsou tam zase neidentifikovaní fotografové. Takže pokud poznáte svojí fotku, dejte nám vědět, rádi Vás dooznačíme! Dávejte likes, follows, čtěte a sdílejte tuneMAG! Enjoy!

Ahoj, kdo seš, odkud seš a co nám dneska ukážeš?

Siema, jmenuju se Lukáš.. ale většina lidi mě zná jako Jeremyho. Jsem z České Lípy a mám tu sebou fialový dvoukilo.

Jak dlouho seš majitelem, jak ses k autu dostal?

Majitelem jsem něco málo přes 3 roky, věděl jsem že tu po městě kdysi jezdilo, ale vubec sem netušil komu patří. Nicméně, bývalého majitele jsem našel, slovo dalo slovo a po dvou letech sem si pro něj došel.

Proč zrovna tohle auto?

Někdy ti to pujčim… a pak se mě zeptej znova. 😂

Kdy proběhla první úprava a jaká?

Asi první týden co jsem to měl, se zkoušelo na parkovišti co to umí, a vytrhnul jsem podběh.

Jaká byla poslední úprava auta?

Naposledy se to upravilo na PCF kdy sem se přetočil a nacpal to do mě Ježa (@jezadriftteam). 😂

Nejlevnější a nejdražší úprava?

Nejlevnější asi stahovací pásky, který drží celý auto a nejdražší určitě GO motoru.

Úpravy si řešíš na autě sám, nebo dáváš někam do garáže/servisu?

Na co si troufnu to si udelám sám, ale napřiklad motor má na svědomí Martin Becker (#beckytune). S ostatním mi pomahají kamoši.

Co tě přimělo si začít auto upravovat?

Tak jelikož je to drifťák, tak to bez uprav uplně nejde.

Power/Stance?

Musí to hořet a ležet.. takže obojí.

Aktuální setup auta? Interiér/Exteriér/Engine/Podvozek/Kola/Audio/Ostatní úpravy

v Interieru jsou sedačky Sparco Drifting, 4body Sabelt, volant Nardi, jinak série.

Do nedávna to bylo ve Vertex bodykitu.. co bude dál, to se nechte překvapit.

Motor je v podstatě serie sr20det, navíc tam je velky ic, blowoff Forge a bc Apexi, aktualně na 1,2b.

Podvozek JIC Magic FLT-TAR. Kol mám víc sad a vše v 18“ jinak zakladní drift setup, diff Swarovski, rejdy, …

Prozradíš jaký jsou další plány s autem?

Je objednaný jiný bodykit, bude možná i nejaký polep, ale v podstatě to zůstane stejné.

Odkud bereš inspiraci? Děláš si věci podle sebe, nebo se necháváš inspirovat třeba zahraničím? Případně odkud?

Vždy sem dělal auto tak, aby se líbilo hlavně mě. Trendy mě ani moc nezajímají, jinak inspirace určitě Polsko, Japonsko.

Daily auto?

BMW E61

Máš nějaký další auta?

Ještě mám e46 328, taky drifťák…

Na jakejch akcích můžem tvoje auto vidět?

Většinou jen různé trackdaye na Sosnové atd. Snad se podaří letos zavítat i do Polska na některé eventy.

Jakej je tvůj dream car, který by sis chtěl upravit k obrazu svému?

No těch je samozřejmně víc, ale jestli mám vybrat jednu, tak Mazda RX7 FD VeilSide Fortune body.

Víš o někom, kdo by si zasloužil mít tady článek o svým autě? Popřípadě kdo?

Věděl bych o dost lidech z Polska. 😂 @kamiluryszek, @cute_szesz, @zipsquadrift. Ale z ČR třeba @gg_magi. 

Co bys doporučil, vzkázal začínajícím nadšencům do úprav auta? Co si myslíš, že je ideální start?

Hlavně kupujte auta se správným náhonem. 😂

Co bys rád vzkázal závěrem?

„Kámo… Na to ti řeknu jen jedno…………………….swag“

Díky za tvůj čas a přeju spousty úspěchů, nejen s úpravama, do budoucna!