Satin Stang
Kluci z fTopu crew mě solidně zásobujou a jsem za to moc rád. Nejenom že je to poměrně pohodová banda, ale ještě mají hezky upravený auta. Je to různá směsice všech možnejch značek, motorů, pohonů a stylů úprav. Dneska se podíváme na auto, které je často nazýváno Americkou Octávií. Ale ,,zaštyry“ pojede možná tak na vleku. Ford Mustang je velmi zajímavé a u nás již poměrně rozšířené auto. Poměr cena/výkon je skvělá a já se vlastně trochu divim, že nám těch Mustangů nejezdí víc. Zvlášť, když ,,mám fábiju“, zní hůř, než ,,mám Mustanga“. 😅 No nic, dejte si rozhovor s Davidem a určitě ho sledujte tady! Fotky cvaknul Radek Mráz, Hnízďák a sám David. Tak dávejte follows, likes, čtěte a sdílejte tuneMAG! Enjoy!
Ahoj, kdo seš, odkud seš a co nám dneska ukážeš?
Ahoj, jmenuji se David. Bydlím ve Stříbře a chtěl bych Vám ukázat můj Ford Mustang GT 4.6 V8 z roku 2008.
Jak dlouho seš majitelem, jak ses k autu dostal?
Majitelem auta jsem už skoro dva roky. Chtěl jsem si konečně koupit moji první V8. A volba nakonec padla na Mustanga.
Proč zrovna tohle auto?
Už dlouho jsem pokukoval po Amerických muscle autech. A proč zrovna Mustang? Protože má jednu z nejspolehlivějších V8. A moc se mi líbí ten nasranej vzhled.
Kdy proběhla první úprava a jaká?
Moje první úprava proběhla už 3 měsíce po koupi. A bylo to odstranění zadních tlumičů výfuku.
Jaká byla poslední úprava auta?
Poslední úprava byla namontování výškově a tuhostně stavitelného podvozku od značky Maxpeedingrods.
Nejlevnější a nejdražší úprava?
Nejlevnější asi boční výdechy na okna. A nejdražší bylo lepení auta do Satin Metallic energetic yellow folie.
Úpravy si řešíš na autě sám, nebo dáváš někam do garáže/servisu?
Jednoduší věci řešíme na dílně s klukama od FTOPU. Složitější a náročnější nechávám na servis.
Co tě přimělo si začít auto upravovat?
Trochu se odlišit od ostatních aut.
Power/Stance?
Zatím stance. Ale do budoucna chci řešit výkon.
Aktuální setup auta? Interiér/Exteriér/Engine/Podvozek/Kola/Audio/Ostatní úpravy
Exteriér: Fólie Satin Metallic energetic yellow od Avery Dennison, zadní spoiler, boční výdechy na okna, zatmavené zadní okna i světla do černé.
Motor: Kit přímého sání roush, zapalovací cívky napol performance, upravená řídící jednotka, výfukový systém na zakázku.
Podvozek: Maxpeedingrods tuhostně a výškově stavitelný. Kola Dotz misano grey. Distanční podložky eibach.
Prozradíš jaký jsou další plány s autem?
Výkon v sérii je 225kw a 440Nm. Teď o trochu více. Ale časem určitě plánuji zvednout výkon motoru pomocí kompresoru a dalších věcí.
Odkud bereš inspiraci? Děláš si věci podle sebe, nebo se necháváš inspirovat třeba zahraničím? Případně odkud?
Mám vlastní vizi.
Daily auto?
Ne tohle víkendovka 😊
Máš nějaký další auta?
Ano, ještě mám pracovní dodávku.
Na jakejch akcích můžem tvoje auto vidět?
Skoro na všech zajímavých a větších srazech po celé ČR.
Jakej je tvůj dream car, který by sis chtěl upravit k obrazu svému?
Můj dream car je Ford GT.
Víš o někom, kdo by si zasloužil mít tady článek o svým autě? Popřípadě kdo?
Určitě celá naše crew FTOPU. Každý z nás máme svým způsobem jiné a unikátní auto.
Co bys doporučil, vzkázal začínajícím nadšencům do úprav auta? Co si myslíš, že je ideální start?
Ať se nebojí experimentovat. A neřeší od ostatních lidí hate.
Co bys rád vzkázal závěrem?
Děkuji, že jsem zde mohl ukázat a něco málo napsat o svém autě.