
Satin Stang
Kluci z fTopu crew mě solidně zásobujou a jsem za to moc rád. Nejenom že je to poměrně pohodová banda, ale ještě mají hezky upravený auta. Je to různá směsice všech možnejch značek, motorů, pohonů a stylů úprav. Dneska se podíváme na auto, které je často nazýváno Americkou Octávií. Ale ,,zaštyry“ pojede možná tak na vleku. Ford Mustang je velmi zajímavé a u nás již poměrně rozšířené auto. Poměr cena/výkon je skvělá a já se vlastně trochu divim, že nám těch Mustangů nejezdí víc. Zvlášť, když ,,mám fábiju“, zní hůř, než ,,mám Mustanga“. 😅 No nic, dejte si rozhovor s Davidem a určitě ho sledujte tady! Fotky cvaknul Radek Mráz, Hnízďák a sám David. Tak dávejte follows, likes, čtěte a sdílejte tuneMAG! Enjoy!
Ahoj, kdo seš, odkud seš a co nám dneska ukážeš?
Ahoj, jmenuji se David. Bydlím ve Stříbře a chtěl bych Vám ukázat můj Ford Mustang GT 4.6 V8 z roku 2008.
Jak dlouho seš majitelem, jak ses k autu dostal?
Majitelem auta jsem už skoro dva roky. Chtěl jsem si konečně koupit moji první V8. A volba nakonec padla na Mustanga.
Proč zrovna tohle auto?
Už dlouho jsem pokukoval po Amerických muscle autech. A proč zrovna Mustang? Protože má jednu z nejspolehlivějších V8. A moc se mi líbí ten nasranej vzhled.
Kdy proběhla první úprava a jaká?
Moje první úprava proběhla už 3 měsíce po koupi. A bylo to odstranění zadních tlumičů výfuku.
Jaká byla poslední úprava auta?
Poslední úprava byla namontování výškově a tuhostně stavitelného podvozku od značky Maxpeedingrods.
Nejlevnější a nejdražší úprava?
Nejlevnější asi boční výdechy na okna. A nejdražší bylo lepení auta do Satin Metallic energetic yellow folie.
Úpravy si řešíš na autě sám, nebo dáváš někam do garáže/servisu?
Jednoduší věci řešíme na dílně s klukama od FTOPU. Složitější a náročnější nechávám na servis.
Co tě přimělo si začít auto upravovat?
Trochu se odlišit od ostatních aut.
Power/Stance?
Zatím stance. Ale do budoucna chci řešit výkon.
Aktuální setup auta? Interiér/Exteriér/Engine/Podvozek/Kola/Audio/Ostatní úpravy
Exteriér: Fólie Satin Metallic energetic yellow od Avery Dennison, zadní spoiler, boční výdechy na okna, zatmavené zadní okna i světla do černé.
Motor: Kit přímého sání roush, zapalovací cívky napol performance, upravená řídící jednotka, výfukový systém na zakázku.
Podvozek: Maxpeedingrods tuhostně a výškově stavitelný. Kola Dotz misano grey. Distanční podložky eibach.
Prozradíš jaký jsou další plány s autem?
Výkon v sérii je 225kw a 440Nm. Teď o trochu více. Ale časem určitě plánuji zvednout výkon motoru pomocí kompresoru a dalších věcí.
Odkud bereš inspiraci? Děláš si věci podle sebe, nebo se necháváš inspirovat třeba zahraničím? Případně odkud?
Mám vlastní vizi.
Daily auto?
Ne tohle víkendovka 😊
Máš nějaký další auta?
Ano, ještě mám pracovní dodávku.
Na jakejch akcích můžem tvoje auto vidět?
Skoro na všech zajímavých a větších srazech po celé ČR.
Jakej je tvůj dream car, který by sis chtěl upravit k obrazu svému?
Můj dream car je Ford GT.
Víš o někom, kdo by si zasloužil mít tady článek o svým autě? Popřípadě kdo?
Určitě celá naše crew FTOPU. Každý z nás máme svým způsobem jiné a unikátní auto.
Co bys doporučil, vzkázal začínajícím nadšencům do úprav auta? Co si myslíš, že je ideální start?
Ať se nebojí experimentovat. A neřeší od ostatních lidí hate.
Co bys rád vzkázal závěrem?
Děkuji, že jsem zde mohl ukázat a něco málo napsat o svém autě.
Díky za tvůj čas a přeju spousty úspěchů, nejen s úpravama, do budoucna!
Ford Mustang GT Static Ford Mustang GT Static Ford Mustang GT Static Ford Mustang GT Static Ford Mustang GT Static Ford Mustang GT Static Ford Mustang GT Static Ford Mustang GT Static Ford Mustang GT Static Ford Mustang GT Static Ford Mustang GT Static Ford Mustang GT Static Ford Mustang GT Static Ford Mustang GT Static