fbpx
Volkswagen Golf mk3 Static

Ultimate Golf

Jak jsem psal na Instagramu, zlatý, český ručičky, protože tohle auto stálo na hale Ultrace! A určitě Mára nebyl jediným českým zástupcem, na tomhle prestižním sraze. Je to dokonalou ukázkou toho, že Česká scéna má co nabídnout a věřím, že dřív nebo později se tady objeví i ostatní vystavovatelé z Ultrace! Mára se na Golfu hezky vyřádil a jsem rád, že mi dal vědět o jeho parádní trojce. Marka určitě sledujte na Instagramu, určitě nás čeká spousta dalších, parádních úprav! Fotky jsou hlavně od mezinárodních zástupců – Taszar Automotive Shots, Christian Storch, Mourad Ben, Dariusz Woźniak, Podi Automotive, Wheelspotter.com, ale mezi nimi je i Ego Zabíjí Lidi. Tak dávejte follows, like a užívejte rozhovor s parádní galerií! Enjoy!

Ahoj, kdo seš, odkud seš a co nám dneska ukážeš?

Ahoj, jmenuji se Marek, jsem z Havířova a ukážu Vám Golf 3 GTI.

Jak dlouho seš majitelem, jak ses k autu dostal?

Majitelem jsem zhruba rok a půl, po trojce golfu jsem koukal asi půl roku a věděl jsem, že další auto bude přesně tohle. Měl jsem jen pár podmínek. GTI, třidveř a hlavně to nesmělo být po ,,zásahu” tunerem.

Proč zrovna tohle auto?

Tohle auto se mi líbilo snad od vždy.

Kdy proběhla první úprava a jaká?

Hned druhy den jsem zkoušel kola a brzdy, co mi zůstaly z předchozího auta. Brzdy pasovaly, jen to chtělo jinou barvu a kola mi úplně nepasovaly na to auto, tak jsem začal koukat po jiných.

Jaká byla poslední úprava auta?

Žádná úprava není poslední. Jen v tuto chvíli probíhá spousta úprav.

Nejlevnější a nejdražší úprava?

Nejlevnější asi nějaký ventilek nebo něco takového a nejdražší asi swap motoru.

Úpravy si řešíš na autě sám, nebo dáváš někam do garáže/servisu?

Úpravy provádím sám v garáži, ale samozřejmě neumím všechno, takže lakování a povrchové úpravy a další, nechávám na profesionálech.

Co tě přimělo si začít auto upravovat?

Líbí se mi upravená auta a asi to je tak trochu v rodině už.

Power/Stance?

Stance, ale výkon je taky potřeba.

Aktuální setup auta? Interiér/Exteriér/Engine/Podvozek/Kola/Audio/Ostatní úpravy

Momentálně jsou v autě nově sedačky Recaro a červené bezpečnostní pásy, pomalu se dokončuje swap 16V ABF. Podvozek MTS Technik, čtyřpístky 323mm z Seatu Leon Cupra R vepředu a vzadu 312mm čtyřpíst a originál třmen na ruční brzdu. Kola OZ Cygnus 8×17 s pneu 185/35 Nankang. Výfuk má koncový díl Remus a nerezové svody TA Technix. Vizuálně je to clean styl, takže jen přední světla Projektor a zadní Hella Color Magic. Původně se jednalo o 2.0, 85kw GTI, ale teď je swapnuto na 110kw, tedy ABF.

Prozradíš jaký jsou další plány s autem?

Další na řadě by měly být větší brzdy dopředu, chtěl bych šestipistky a jednou kompresor G60.

Odkud bereš inspiraci? Děláš si věci podle sebe, nebo se necháváš inspirovat třeba zahraničím? Případně odkud?

Inspiraci určitě sbírám po internetu, srazech a tak různě, ale taky se snažím udělat věci i podle sebe.

Daily auto?

Fabia 1.

Máš nějaký další auta?

Kromě asi třech Golfů, ze kterých beru díly tak ne.

Na jakejch akcích můžem tvoje auto vidět?

Wörthersee pokud to jde a jinak občas na nějakých akcích v ČR.

Jakej je tvůj dream car, který by sis chtěl upravit k obrazu svému?

Porsche 911 996 Turbo. Tohle – a víc nepotřebuju.

Víš o někom, kdo by si zasloužil mít tady článek o svým autě? Popřípadě kdo?

Asi o nikom konkrétním nevím.

Co bys doporučil, vzkázal začínajícím nadšencům do úprav auta? Co si myslíš, že je ideální start?

Každý by si měl upravit takové auto jaké se mu líbí, ale je důležité ať je auto ve 100% technickém stavu a pak se vrhnout na úpravy.

Co bys rád vzkázal závěrem?

Ať se všem daří plnit si své sny.

Díky za tvůj čas a přeju spousty úspěchů, nejen s úpravama, do budoucna!