fbpx
Audi 80 B2 Airride

80 from 80’s

Po Kostarice tady máme další auto z ciziny. Dneska se podíváme na krásnou Audi od Chrise z UK. Tak jako řiká Chris, tyhle hranatý auta z osmdesátek jsou krásný. A tyhle ostré hrany se svým způsobem vrací zpátky i dnes. Speciálně nové Audi jsou dnes hodně ostře řezané. Ačkoliv to už nikdy nebudou tyhle krabicovité tvary, má to určitý odkaz na předešlé designy modelů. Chci Chrisovi poděkovat za to, že si na nás udělal čas a ukázal nám tuhle krásnou, zelenou 80 z osmdesátek!

Chrise sledujte tady! Fotky jsou od No Motive, Connora Tynana, 24sevenphotography a Chrise. Dávejte likes, follows, čtěte a sdílejte tuneMAG! Enjoy!

Ahoj, kdo seš, odkud seš a co nám dneska ukážeš?

Ahoj, jsem Chris Smythe. Žiji v Ashfordu ve státě Kent ve Velké Británii. A ukážu Vám mojí Audi 80 B2.

Jak dlouho seš majitelem, jak ses k autu dostal?

Vlastnil jsem auto 3 roky, koupil jsem od chlapíka v jeho 70. letech a nyní jsme přátelé. Posílám mu fotky všech mých nejnovějších úprav a fotky ze srazů a moc se mu to líbí.

Proč zrovna tohle auto?

Prostě miluju hranatá auta z 80. let.

Kdy proběhla první úprava a jaká?

Kola musely být první úpravou – Porsche Fuchs

Jaká byla poslední úprava auta?

USDM svícení – pozičky.

Nejlevnější a nejdražší úprava?

Nejlevnější úpravou jsou zadní světla, které jsem tónoval do červena. Nejdražší úpravou je naopak airride.

Úpravy si řešíš na autě sám, nebo dáváš někam do garáže/servisu?

Na autě pracuji sám, s pomocí svého dobrého kamaráda Sama.

Co tě přimělo si začít auto upravovat?

Vždycky jsem měl upravená a snížená auta, ale pak jsem přestal upravovat, když se mi narodil syn. Teď, s dospívajícím synem, mám znovu čas na svůj koníček.

Nejlepší a nejhorší zážitek s tvým autem?

Nejlepším zážitkem je získání trofeje za top 20 nejlepších aut na Players Classic (nejlepší britská show) v roce 2019. Nejhorší zážitek, když se mi porouchala Audi na cestě k Retrorides Weekenderu, ale nakonec jsem se tam dostal s pomocí kamarádů (prasklá zapalovací svíčka).

Aktuální setup auta? Interiér/Exteriér/Engine/Podvozek/Kola/Audio/Ostatní úpravy

Je to 1,8 GL, 90hp
Kompletní airride podvozek, vlastní přední vzpěry pomocí podvozků Gaz s leteckými sportovními měchy a zadní vzduchové vzpěry od Airride PL, pomocí čtyřcestných manuálních spínačů.
Interiér zcela standardní, ve stavu 9/10, plus budíky a ovládací prvky vzduchu, které vypadají tak, jako by tam byli od výroby.
Exteriér: Zahlazený přední nárazník (odstraněné a zavařené tažné oko, lipo mnou předělané z Renaultu, čiré blinkry, zadní spoiler, zadní žaluzie jsou výrobou z Ruska.
Kola jsou Arbet třípaprsky 17×7,5. Našel je můj dobrý kamarád v Nizozemsku, úplně nová, stará zásoba. Musel jsem je mít.

Prozradíš jaký jsou další plány s autem?

Mým dalším plánem je práce na předním zavěšení, aby se snížilo. To bude vyžadovat nové nastavení podvozku a zkrácení tlumičů.

Odkud bereš inspiraci? Děláš si věci podle sebe, nebo se necháváš inspirovat třeba zahraničím? Případně odkud?

Získávám inspiraci z jiných pěkných buildů, které vidím na Instagramu, ale někdy prostě vyzkouším nápad. Když to funguje – skvěle, pokud ne, nic jsem tim neztratil.

Daily auto?

Moje daily auto je velmi nudné, městské auto Peugeot. Používané pro dojíždění.

Máš nějaký další auta?

Nemám žádná další auta.

Na jakejch akcích můžem tvoje auto vidět?

Určitě pojedu na Players Classic ve Velké Británii, také Rollhard v Bicesteru a tunu dalších srazů ve Velké Británii.

Jakej je tvůj dream car, který by sis chtěl upravit k obrazu svému?

Určitě Saab 900 turbo. Na vzduch, s custom trojdílnejma kolama.

Víš o někom, kdo by si zasloužil mít tady článek o svým autě? Popřípadě kdo?

Mám kamaráda, který staví widebody Subaru.

Co bys doporučil, vzkázal začínajícím nadšencům do úprav auta? Co si myslíš, že je ideální start?

Řekl bych začínajícím nadšencům, aby si vyzkoušeli své auto upravit sami. Moje auto nevidělo garáž nebo rampu, ani zdaleka! Vše bylo udělaný na mé příjezdovce, s několika přáteli, kteří v případě potřeby pomohli.

Co bys rád vzkázal závěrem?

Doufám, že se příští rok dostanu na srazy v Evropě a snad Wörthersee.

Díky za tvůj čas a přeju spousty úspěchů, nejen s úpravama, do budoucna!