fbpx
Audi A6 C6 4F Avant Airride

Airvant

Nemůžu si pomoct. Tahle generace Audi A6 se mi fakt líbí. Není to auto, se kterým se bůh ví jak vyblbnete, ale když naložíte rodinu, tak se spolehlivě a pohodlně dostanete tam, kam jste měli namířeno. I když se nad tím zamyslím z hlediska spotřebního materiálu, tak ani náklady na udržení tohohle Avanta nejsou, dneska už, tak hrozný. Co se ovšem téhle Audi týče, ta je trochu níž, než bývá zvykem. Patrik se na ní poměrně dost vyřádil a když pominu fakt, že to auto je fakt ukrutnej plaz, tak na ní nevidím nic, co by se, třeba strážcům zákona, nemuselo líbit. Originální Audi kola, vlastně i ten vzduch se tam dával z výroby. Jen to asi nebylo takhle stancovaný. Za mě parádní rodinnej povoz, kterej udělá parádu a i dneska vypadá velmi dobře. Patrika určitě sledujte na Instagramu, protože plány s autem jsou ještě velký. O fotky se postarali kluci z ACP, konkrétně Marphy Empeha a sám Patrik. Tak po článku nabíhej dávat follow a teď už jenom… Enjoy!

Ahoj, kdo seš, odkud seš a co nám dneska ukážeš?

Ahoj, jmenuji se Patrik a jsem z Přeštic. Rád bych vám dnes představil svojí Audi A6 4f.

Jak dlouho seš majitelem, jak ses k autu dostal?

Oficiálně jsem majitelem od léta minulého roku. K autu jsem se dostal tak, že jsme ji v roce 2012 přitáhli s tátou z Německa. Rozmlácenou z pojistného podvodu.

Proč zrovna tohle auto?

Po těch letech co je v rodině, už je to prostě srdcovka.

Kdy proběhla první úprava a jaká?

První úprava proběhla u úplne prvního majitele z DE, a to nevím jaká byla. Ale my jsme dávali jako první blatníky.

Jaká byla poslední úprava auta?

Jako poslední úprava, byla výměna ventilu za jednotku Airlift 3P.

Nejlevnější a nejdražší úprava?

Nejdražší úprava byl asi vzduchový podvozek a nejlevnější? Tak to ani netuším.

Úpravy si řešíš na autě sám, nebo dáváš někam do garáže/servisu?

S úpravami mi na autech většinou pomáhají kamarádi v garáži, ale když jde o větší úpravy, tak určitě do servisu.

Co tě přimělo si začít auto upravovat?

Dovedl mi k tomu můj táta, který snižoval a upravoval každé auto, co měl. 

Power/Stance?

Stance

Aktuální setup auta? Interiér/Exteriér/Engine/Podvozek/Kola/Audio/Ostatní úpravy

Interiér: Volant z RS6 a nějaké folie v interiéru
Exteriér: Brzdy Bentley 410mm, přední US nárazník, zadní US dveře, rozšířené blatníky SRSTec +3cm.
Podvozek: Vzduchový podvozek G.A.S. V2, zadní tlumič Bilstein, kompresor VIAIR 480c, bomba airlift 19L, airlift 3P 3/8
Kola: Audi RS5 Rotor 9Jx20, gumy Kumho 230/35
Audio: Bose

Prozradíš jaký jsou další plány s autem?

Rám, sedačky, výfuk.

Odkud bereš inspiraci? Děláš si věci podle sebe, nebo se necháváš inspirovat třeba zahraničím? Případně odkud?

Inspiraci beru z německé scény.

Daily auto?

Audi nikdy daily auto nebyla.

Máš nějaký další auta?

Nedávno jsem prodal VW Passat B6 na static, a momentálně máme BMW E46.

Na jakejch akcích můžem tvoje auto vidět?

Audi jezdila spíše zahraničí, například Wörthersee. Ale tam se takové auta ztratí. Ale pokud to bude možné, chtěl bych stihnout co nejvíce srazů i tady u nás v ČR.

Jakej je tvůj dream car, který by sis chtěl upravit k obrazu svému?

Audi RS7.

Víš o někom, kdo by si zasloužil mít tady článek o svým autě? Popřípadě kdo?

Určite by to měl být můj dobrý kamarád Ruda Dubský, se svým S class.

Co bys doporučil, vzkázal začínajícím nadšencům do úprav auta? Co si myslíš, že je ideální start?

Chtěl bych vzkázat ať dělají co je baví. Myslím, že nejlepší start je mít představu o tom, jak chtějí, aby auto vypadalo.

Co bys rád vzkázal závěrem?

Chtěl bych poděkovat všem známým za pomoc a podporu.

Díky za tvůj čas a přeju spousty úspěchů, nejen s úpravama, do budoucna!

Já díky za oslovení a za možnost ukázat tu své auto. I Vám hodně úspěchů!