fbpx
Nissan Primera P10 GT

Primera-10

Podobnost s názvem Covid-19, není čistě náhodná. Věřím, že tohle auto totiž bylo úplně stejně nakažlivý, jako samotnej korona virus. Raduna tady myslel na každej detail a celý tohle auto završil swapem a z celého auta udělal vlastně Primeru GT. Osobně jsem moc rád, že se tady tohle auto ukázalo, protože i civilní Nissan, může bejt opravdu hodně zábavné auto. 230 koní na 1050 kg? Už chápete tu nakažlivost? Díky bohu šlo auto do dobrejch rukou a tak Vám může někde na okreskách furt napráskat. Tak bacha na červený starý Primery. Můžou kousat. Radunu sledujte tady! Fotky jsou od Hayek Photo + KetMej za foťákem a samotného majitele. Galerie je bohatá, tak honem přečíst, ať se můžete kochat. Dávejte likes, follows, čtěte a sdílejte tuneMAG. A hlavně…! Vzpomínejte na legendy.. 😉 Enjoy!

Ahoj, kdo seš, odkud seš a o čem se budeme bavit? 

Čau, čau, jsem Radek, Plzeňský rodák a rád bych vám představil svou bejvalku, dnes už raritku Nissana Primeru P10.

Jak dlouho jsi byl majitelem, jak ses k autu dostal? 

P10 jsem měl cca 5 let a dostal jsem se k ní tak nějak klasicky ,,bazošek”. Auto po důchodci = hodně srandy, za málo peněz.

Proč zrovna tohle auto? 

Tehdá v 17-ti, jsem úplně náhodou, přišel ke své první P10. 2.0 ropa a hned jsem věděl, že jednou chci benzínovou. No, a za pár let se naskytla takhle leštěnka.

Kdy proběhla první úprava a jaká? 

Hele, první úprava byla snad ještě před původním majitelem a to, že jsem z auta ztrhal takový ty odrazky a blbosti.

Jaká byla poslední úprava auta?

Poslední úprava tuším, že bylo Gt křídlo.

Nejlevnější a nejdražší úprava?

Nejlevnější úprava asi byla barva na víko ventilu. Nejdražší asi komplet motor s převodovkou a všechno, co s tim swapem souviselo. Pro mě je to těžký tohle říct, protože jsem to dělal celý najednou vždycky.

Proč ses zbavoval auta? Kdy nastal ten moment, kdy sis řekl, že konečná? 

Vcelku jednoduchý, p10ky jsem měl cca 9 let a prostě jednoho dne jsem se probudil a potřeboval jsem změnu.

Jak bys zpětně zhodnotil svojí práci na tom autě? Udělal bys něco jinak? 

Myslím si, že jsem vše udělal na 110%. Asi bych nic neměnil.

Nejlepší a nejhorší zážitek s tvým autem?

Zážitků je plno. Nejlepší je asi ten, že jsem dodělal stavbu jako takovou. A nejhorší je asi zážitek z ladění, kdy mi padnul motor.

Power/Stance?

Něco mezi, takovej ten street style. Auto co jede, ale na srazu s nim neuděláš ostudu.

Jak auto vypadalo, když jsi ho kupoval? Naprostá série?

Jojo, 2.0 SR20de 92kw.

Jakej byl finální setup auta? Interiér/Exteriér/Engine/Podvozek/Kola/Audio/Ostatní úpravy

Interiér: Komplet vykuchanej. Přelakovanej do bílé lesklé. Sedačky z Prelude 4g, volant Sparco.
Motor: Původně SR20de, 92kw. Dával jsem tam motor z Japonska SR20ve, s variabilním časováním vaček. Něco jako má Honda VTEC, ale tady se to jmenuje NEOVVL. Točí to 8500 rpm. N1 vačky se skříní z Pulsaru VZ-R, 4.44 s LSD a celé to jelo na Nistune (díky jedetoshop). Mělo to něco okolo 230koni. Výfuk 63mm, s tlumičema Powersprint.
Svody Japspeed. Auto celé, mělo 1050 kg, takže to s ním i celkem cvičilo. 😀
Kola: Na zakázku vyrobené kola braid fullrace A 17×8 et35 obute na federalech 595rs-r 215/40. Pod nima schovaný brzdy MD components, 330mm se 4 pístkem vepředu a vzadu z p11 GT. Hadice Hell. (Opět díky jedetoshop)
Podvozek: D2, s ramenama od Hard Race USA a Cusco Japan + silentbloky Whiteline.
Exteriér: série gt a maska z Infinity G20. Komplet přeleštěno a dolakované lišty na piano black

Co pocity? Ve chvíli, kdy jsi věděl, že už to odjíždí, že už to auto není tvoje? 

Byl jsem rád, že bude dělat radost někde jinde. Měl jsem, v tu chvíli, už v garáži nový projekt, o kterém vám snad povím příště.

Víš, kde momentálně auto je? Znáš majitele?

Jezdí někde u Slaného. S majitelem jsem v kontaktu.

Máš nějakej úspěch s autem, o který by ses rád podělil?

Dělal jsem to pro sebe hlavně, takže nějaké závody, výstavy moc nebyly.

Můžeme se, v dohledný době, těšit na rozhovor i v naší hlavní rubrice?

Určitě! Jak jsem psal výše, už pracuju na novém projektu. Díky za pozvání a snad brzy znovu!

Díky za tvůj čas a přeju spousty úspěchů, nejen s úpravama, do budoucna!

Zveřejněno v BITs