
Cupramera
To, co mě zaujalo na tomhle autě asi nejvíc, jsou ty šílený brzdy. Přeci jenom 390mm kotouč na předku, na autě, které má platformu Golfa mk4, to je fakt ranec. Myslim, že tohle auto asi bude trošku ojebávat i fyziku. Na druhou stranu, lepší ubrzdit i to co v autě případně není, než mít 600 koní a mít brzdy z 1.6. Škoda, že se Michal víc nerozpovídal o tom, jak to s tou stavbou bylo. Tak třeba příště. Za doporučení díky Rendovi s jeho R32. Fotky jsou dnes od Miia Captures, Lucie Kaanová, Vex Photo. Michala sledujte tady. Dávejte likes, follows, sledujte a sdílejte tuneMAG! Enjoy!
Ahoj, kdo seš, odkud seš a co nám dneska ukážeš?
Ahoj, jmenuji se Michal a jsem z Turnova, kousek od Liberce. Dneska vám ukážu svoji Cupru R.
Jak dlouho seš majitelem, jak ses k autu dostal?
Auto vlastním cca tři roky a koupil jsem ho od známého, který si ho dovezl z Německa.
Proč zrovna tohle auto?
Už od malička jsem ty auta miloval. Myslím si, že na svůj věk má nadčasové tvary.
Kdy proběhla první úprava a jaká?
První úprava proběhla víceméně hned, jak se auto přivezlo do Čech. Začínaje kompletním repasováním náprav, komaxit náprav, stavitelným podvozkem od firmy H&R a mnoho dalšího.
Jaká byla poslední úprava auta?
Poslední úprava proběhla teď přes zimu, v podobě celolaku, do třívrstvé, červené metalízy, ze vzorníku General Motors.
Nejlevnější a nejdražší úprava?
Nejdražší úprava na autě jsou asi brzdy z Porsche Panamera turbo. S předním 390mm kotoučem a zadním 350mm kotoučem na hydraulické ručce. A nejlevnější? To bude asi folie na světlech.
Úpravy si řešíš na autě sám, nebo dáváš někam do garáže/servisu?
Do servisu určitě ne, vše si děláme na své dílně s kámošema.
Co tě přimělo si začít auto upravovat?
Asi i okolí, ve kterém jsem se odmala pohyboval. Člověk když to vidí kolem sebe odmala, tak to prostě taky potřebuje.
Power/Stance?
Každé má něco do sebe, hlavně člověk musí být spokojený s tím co si na autě vytvořil.
Aktuální setup auta? Interiér/Exteriér/Engine/Podvozek/Kola/Audio/Ostatní úpravy
Interiér: Ten je zachovaný víceméně origo, jako recaro sedačky, černá stropnice a vše jak vyjelo z fabriky. Jediná změna je věnec volantu z Mk4 R32 a přídavné budíky od Stacku.
Exteriér: Lakované detaily jako mřížky, zadní difuzor a lízátko od firmy Maxton Design. Jinak Cupra R, jak už jsem říkal, je to podle mého názoru nadčasové auto. Víc úprav ani nepotřebuje.
Motor: 1.8T K04, vstřiky, Intercooler Forge, downpipe a celý výfuk v nerezu od firmy Cobrasport a upravená jednotka od MTM.
Podvozek: Stavitelný H&R, již zmíněné komplet brzdy z Porsche Panamera turbo, 390mm kotouče vepředu, 350mm kotouče vzadu
Kola: Pretoria R19 z Golfu 7R
Audio: To není potřeba, když máš výfuk Cobrasport.
Ostatní: Zahlazení motorového prostoru od všech spojů, baterka přemístěna do kufru, odstranění klimatizace a všech zbytečných věcí aby motor vypadal čistě + lakování motorových částí jako je sání, vedení vzduchu, ventilové víko, alternátor, nádobky.
Prozradíš jaký jsou další plány s autem?
V plánu jsou na letošek nová kola.
Odkud bereš inspiraci? Děláš si věci podle sebe, nebo se necháváš inspirovat třeba zahraničím? Případně odkud?
Někdy se inspiruju ze zahraničí, někdy si člověk něco vymyslí sám, to je různé.
Daily auto?
Octavia RS.
Máš nějaký další auta?
Aktualně ne.
Na jakejch akcích můžem tvoje auto vidět?
Určitě můžete Cupru vidět na srazech Seaťáků. Jinak převážně ji beru jenom kolem komína, např. Slammed session od kluků z LowCZ.
Jakej je tvůj dream car, který by sis chtěl upravit k obrazu svému?
Těch je tolik že by se to sem ani nevešlo. Ale asi by vyhrála Audi R8 V10
Víš o někom, kdo by si zasloužil mít tady článek o svým autě? Popřípadě kdo?
To určitě vím, Radek Horák a jeho od šroubku postavená Cupra4 VR6.
Co bys doporučil, vzkázal začínajícím nadšencům do úprav auta? Co si myslíš, že je ideální start?
Doporučil bych, aby si do ničeho nenechali mluvit a dělali si vše tak, aby se to líbilo jim. A všechno jde, když se chce.
Co bys rád vzkázal závěrem?
Dělejte co vás baví. Díky že jste dočetli až sem, mějte hezký den.
❤️😍