fbpx
Volkswagen Brouk RAT

Beetle or Rat? BeetleRAT!

Brouk co nelítá, krysa, co se plazí zatraceně nízko. Broukrysa. S Jindrou jsme měli debatu o tom, že nás vlastně RAT hrozně baví. Vzpomínali jsme na jednu A4 s motorem z Trabanta. Řešili jsme, že když člověk postaví raťáka mezi nějaký leštěnky, tak stejně ty lidi koukaj spíš na tu orezlinu. Někteří s údivem, jiní s úžasem. Pak taky padla věta, že je to vlastně tak ošklivý, až je to hezký. Má to prostě svoje kouzlo, ať už se to lidem líbí, nebo ne. Pak je samozřejmě důležitý vědět, že shnilý prahy na tvým, 30 let starým vraku, opravdu nejsou rat. A tvoje pupínky na zadních lemech taky nebudou to pravý ořechový. Za doporučení díky Radkovi s jeho eLeSem. Jindru sledujte tady! Fotky jsou dneska od Jettyxe, Mercher Store, fTopu, Ronnieho Kerchnera a samozřejmě Jindry. Dávejte likes, follows, čtěte a sdílejte tuneMAG! Enjoy!

Ahoj, kdo seš, odkud seš a co nám dneska ukážeš?

Zdarec. Jmenuju se Jindra. Jsem z vesnice jménem Tuchořice a ukážu vám VW Brouk.

Jak dlouho seš majitelem, jak ses k autu dostal?

Tuším, že od roku 2017. Klasika na bazoši. Koukal jsem na něj přes čtvrt roku a každý ráno u kafe jsem se modlil, aby ho nikdo nekoupil a majitel musel s cenou dolů. Nakonec se to čekání vyplatilo, páč jsem si ho přivezl o dvacet tis. levnějš. 👌

Proč zrovna tohle auto?

Brouk byl vždycky můj sen. Už ve školce jsme koukali na Herbieho. A do ratu není snad lepšího auta. Brouk je prostě jiný auto než všechny ostatní. Má duši.

Kdy proběhla první úprava a jaká?

První se auto dalo do „patiny“. Auto bylo už stříkaný a bylo tam strašně moc chyb a stejkanců.

Jaká byla poslední úprava auta?

Poslední „úprava“ bylo pořízení zahrádky a rádia. 😁

Nejlevnější a nejdražší úprava?

Nejdražší byla investice do motoru…. A ani,tak to nevypadá, že tam nějaký peníze dávám 😁

Nejlevnější jsou samolepky a různý čáčoviny co jsou v autě. 

Úpravy si řešíš na autě sám, nebo dáváš někam do garáže/servisu?

Všechno doma v garáži. Hlavně s mým tatíkem. Ten dal do chodu motor, za což jsem strašně moc vděčnej. A pak ještě Kerny a svářečka. Ten kluk, co dokáže, není možný 💪

Co tě přimělo si začít auto upravovat?

Odlišit se. Brouka jsem kupoval s tím, že to bude pelech na kolech. Každý moje auto bylo nějak mnou zasažený.

Power/Stance?

Ani jedno ani druhý 😁 Ale spíš ten stance. Co není snížený mě nezajímá 😄

Aktuální setup auta? Interiér/Exteriér/Engine/Podvozek/Kola/Audio/Ostatní úpravy

Auto je prostě pelech…. Z venku série. Jen se dali nárazníky z dědka. Uvnitř taky. Jen pár doplňků. Auto je snížený. Jsou přesazený torzní tyče a přední náprava je o 7cm zúžená, protože s autem nešlo zatáčet. Audio do teď nebylo. V motoráku se toho událo nejvíc. Repasovali se hlavy. Dal se novej karburátor. A všemu se dala malinká pozornost. Nejlepší investice bylo bezkontaktní zapalování s vysokonapěťovou cívkou. Motor má super chod díky tomu. 

Prozradíš jaký jsou další plány s autem?

Plány by byly, ale mám levý ruce. Ale chtěl bych udělat pěkně motor a motorový prostor. Pak i interiér. Ale to je hudba příštího století 😁

Odkud bereš inspiraci? Děláš si věci podle sebe, nebo se necháváš inspirovat třeba zahraničím? Případně odkud?

Od všeho trochu.

Daily auto?

Jako dailynu mám dvojkový RSo.

Máš nějaký další auta?

Nn. Brouk a daily úplně stačí 😄

Na jakejch akcích můžem tvoje auto vidět?

Jezdíme hlavně SQRCHL a Dubgang. A spíš meety kde je registrace.

Jakej je tvůj dream car, který by sis chtěl upravit k obrazu svému?

Brouk a pak nějakou strašnou sérii, třeba nějakou Audinu RS.

Víš o někom, kdo by si zasloužil mít tady článek o svým autě? Popřípadě kdo?

Kerny s jeho žigem…

Co bys doporučil, vzkázal začínajícím nadšencům do úprav auta? Co si myslíš, že je ideální start?

Asi bych jen řekl, že míň je někdy víc. Ale to záleží zase kdo má jakej styl. Jak se říká, 100 lidí 100 chutí. 

Co bys rád vzkázal závěrem?

Asi ani nic 🖕😁

Díky za tvůj čas a přeju spousty úspěchů, nejen s úpravama, do budoucna!