Citroen C4 Stance

Blue Lemon

Další francouz, další Citroen. Tentokrát v podání Michala. Michal se do toho pustil opravdu řádně a vznikl z toho velmi zajímavý projekt. Citroen C4 na 20“ kolech z Porsche. Ať se tahle kombinace zda sebevíc bláznivá, to auto vypadá naprosto parádně. Citroen, za kterým bych se otočil na ulici. Kromě toho, že auto vypadá z venku hezky decentně, uvnitř je komplet překopáno a asi to bude i hrát. Ale o tom už víc v rozhovoru a galerii. Michala určitě sledujte na Instagramu. O fotky se postarala Šárka Zikmundová a Tomáš Kupeček. A vy už dávejte likes, follows a rozhovor! Enjoy!

Ahoj, kdo seš, odkud seš a co nám dneska ukážeš?

Ahoj jmenuji se Michal, ale jinak mi říkají Rychlik. Jsem z Mělníka a představím Vám můj Citroen C4 aka Blue Lemon 😊

Jak dlouho seš majitelem, jak ses k autu dostal?

Auto je koupeno jako předváděčka v roce 2005. 

Proč zrovna tohle auto?

No v tu dobu moc zajímavých a odlišných aut nejezdilo. Samozřejmě ve finanční relaci průměrného člověka. A bavil mě hodně jejich design.

Kdy proběhla první úprava a jaká?

První věc, co se udála, bylo zatmavení oken. 😊 A pak to pomalu začalo…

Jaká byla poslední úprava auta?

Komplet přestavba 😊

Nejlevnější a nejdražší úprava?

Nejlevnější asi samolepky. 😊 A nejdražší muzika, kola, lak.

Úpravy si řešíš na autě sám, nebo dáváš někam do garáže/servisu?

Jediné, co se nedělalo doma v dílně, byl lak. Jinak vše doma na koleni za pomoci táty a kamarádů. 

Co tě přimělo si začít auto upravovat?

Motám se kolem aut od malička. Táta je automechanik, takže asi to mám v krvi. 😊 A to víš, že i éra Rychle a zběsile 😊

Power/Stance?

Lemon je postaven do stance a rád bych i ten power, ale to asi až u jiného auta.

Aktuální setup auta? Interiér/Exteriér/Engine/Podvozek/Kola/Audio/Ostatní úpravy

Motor: 1.6 HDI 80kw, je pouze zlehka olakovanej, osazenej kn filtrem a výfukem bez tlumičů.   

Exteriér: Citron je po celolaku, ve 3 vrstvé perleti a doplňky do černé lesklé. Přední nárazník z VTSa a světla předělaná a vylakovaná. 

Povozek: Leží to na VMAX stavítku bez helprů a pomocných matek. Stále málo. 😊 Samozřejmě je to kvůli těm Porsche kolům o rozměru 20×9 palců 😊 Cayenne GTS.

Interiér jsem si nechal nakonec, jelikož tam rád trávím aspoň krátké chvilky. Je kompletně předělanej do světlé eko kůže se sedačkami Konig a vyrobenou audio zástavbu místo zadních sedaček, osazenou značkou Rockford Fosgate a najde se i pár monitorů. 

Prozradíš jaký jsou další plány s autem?

Původně byly nějaké plány jako větší brzdy …. Pssssst…luft. No a pak se objevil nový projekt, takže Citrona si budu asi zatím užívat tak jak je. Ale určo něco ještě proběhne.

Odkud bereš inspiraci? Děláš si věci podle sebe, nebo se necháváš inspirovat třeba zahraničím? Případně odkud?

Inspirace je hromady, ale ne moc lidí co by upravovali C4. Libí se mi vše, co je upravené hlavou a ne nakoupeno na benzince. Libí se mi klasický decentní tuning, ale i extremně upravený káry. Sjíždím celý svět. 😊

Daily auto?

No jasně –  pracovní Renault a samozřejmě „Škodofka F Chipu“ 😊

Máš nějaký další auta?

No mám, jak jsem už řekl: nový rozdělaný projekt a další schovaný herky. 😊

Na jakejch akcích můžem tvoje auto vidět?

Měl jsem tu možnost být na Car Prague Festival, Street Connection a moje srdcovka Rozkoš meeting. Jinak na pár dalších akcí jsem se byl mrknout.

Jakej je tvůj dream car, který by sis chtěl upravit k obrazu svému?

Toho je moc, ale asi Mazda rx7, Porsche 964, Ford Escort Cosworth 

Víš o někom, kdo by si zasloužil mít tady článek o svým autě? Popřípadě kdo?

No, až ho doděláme, tak můj táta a určitě Petr Muller (Fuller) –  no je jich spousta a věřím, že se tu objeví.

Co bys doporučil, vzkázal začínajícím nadšencům do úprav auta? Co si myslíš, že je ideální start?

Doporučil? Být smířený s tím, že ti ty mraky peněz a času nikdo nevrátí a pokud už jsi v tom, tak to nevzdát a dělat co tobě se libí a hlavně tě baví.

Co bys rád vzkázal závěrem?

Díky za oslovení a zájem. Snad se ještě uvidíme při dalších projektech. Buďte opatrní a hlavně kolama na zemi. Mějte se!

Díky za tvůj čas a přeju spousty úspěchů, nejen s úpravama, do budoucna!