fbpx

E(lite)46

Marka/Máru/Džonyho (vyber si sám) už sleduju nějakej pátek na Instagramu a jeho E46 mě baví neuvěřitelně. Kompletně zachovaný křivky auta, pouze s M-Paketem a šeredně na zemi, na parádních kolech! Ať už se jednalo o Kerscher, AC Schnitzer, nebo Styling 95. V kombinaci s tim červeným interiérem a světle modrou, ne tolik obvyklou barvou, je to fakt pěkný auto. Pro rohlíky do kaufu ideální, ne? Mazej dát Džonymu follow na Instagramu, možná ti to odkreje nějaký tajemství.. O fotky se postarali Social Diet, Martin Srnka, David Růžička a sám Džony. Všechno další už se dozvíš níž. Tak Enjoy!

Ahoj, kdo seš, odkud seš a co nám dneska ukážeš?

Takže Zdravím, Já jsem Marek (což většina lidí podle mě ani neví) protože mi všichni říkají Džony, jsem ze Svitav a dnes bych Vám ukázal svou E46.

Jak dlouho seš majitelem, jak ses k autu dostal?

Přemýšlím, nějakých 6-7 let? Už to ani nevnímám. No k autům jsem tíhnul už tak nějak odmala, časopisy, autosalony a proč zrovna BMW? Kamarádi mě k tomu tak nějak dokopali, takže jsem vzal převozky a jeli jsme pro auto k hranicím, kam nám ho dovezl překupník z Německa.

Kdy proběhla první úprava a jaká?

Pokud se nepletu, tak chvilku potom co jsem dostal Český SPZ, kámoš mi tam navařil výfuk, co se mu válel doma v garáži. 😂

Jaká byla poslední úprava auta?

Poslední úprava za mě byla kola no, jel jsem takový clean styl, takže se toho na autě po vizuální stránce moc neměnilo.

Nejlevnější a nejdražší úprava?

Nejlevnější byl asi ten výfuk, protože si myslím, že jsem za něj ani nic nedával (Díky Aldo 😂) a nejdražší byli jednoznačně kola s interiérem.

Nejnáročnější a nejjednodušší úprava?

Zase, nejjednodušší byl výfuk, to jsem tam jen stál a koukal. 😂 Nic náročného se myslím na autě nedělalo, vše šlo tak nějak bez problémů.

Úpravy si řešíš na autě sám, nebo dáváš někam do garáže/servisu?

Něco sám, na něco mám skvělý kamarády, za kterýma když přijdu, rádi pomůžou. Díky za ně! 😊

Co tě přimělo si začít auto upravovat?

V takové té brzké pubertě jsem si místo takových těch ,,Svět motorů‘‘ časopisů, kde se žvatlalo o oktávkách, spotřebě a kolik mlíka dáš do kufru, začal kupovat Tuning Magazíny a přesně v ten moment mi bylo jasné, že tohle je ta moje cesta. Později jsem našel skvělou partu lidí, která to měla podobně a s těma jsem zůstal až do teď. 😊

Power/Stance?

Poslední dobou mě hodně baví power, ale v srdíčku mám prostě stance.

Aktuální setup auta? Interiér/Exteriér/Engine/Podvozek/Kola/Audio/Ostatní úpravy

Nečekej žádný fatality, prostě auto do obchodu pro rohlíky. 😂 Jedná se o benzínové BMW E46 s motorem 2.0i, který kromě nějakýho servisu zůstal sériový, klasicky TAčko za pár korun, aby to držel na zemi, interiér jsem sehnal kompletní, červený, kožený sportsitze přímo do sedana, kterých si myslím, že ani moc není a kola… O tom to všechno je, třídílné Kerscher RS v 18‘ s rozměrama 9 a 10j. Sedí tam dokonale.

Odkud bereš inspiraci? Děláš si věci podle sebe, nebo se necháváš inspirovat třeba zahraničím?

V zahraničí jsou v těhle věcech prostě o dost dál, je to hlavně proto, že mají jinou legislativu než my. U nás mi přijde, že se lidi do takových těch větších úprav dost bojí a já se jim vlastně ani nedivím. Každopádně u mého auta nebylo zas tolik změn, abych musel čerpat inspiraci jinde, nějak to přišlo samo. 😊

Daily auto?

Momentálně jedničkovej Focus v naftě. Vím co se říká o fordech, ale upřímně, je to zatím nejspolehlivější daily auto, jaký jsem kdy měl. 😂

Máš nějaký další auta?

Mám něco, co je 45 let starý, má to tři dveře a měří 5 metrů. Ale o tom třeba příště.. 😊

Na jakejch akcích můžem tvoje auto vidět?

Moc jich není, vypíchl bych asi Bimmerfest, Collision event a jednoznačně Dubgang.

Jakej je tvůj dream car, který by sis chtěl upravit k obrazu svému?

Svůj dream car už jsem si do garáže přivezl, a třeba se tu o něm dozvíte někdy příště. 😊

Co bys vzkázal začínajícím nadšencům do úprav auta? Co si myslíš, že je ideální start?

V první řadě bych jim vzkázal, ať se o ty auta starají, dávají jim péči, protože to, co dneska jezdí je hrůza. Ideální start je pro každého něco jiného si myslím, každý to musí cítit podle sebe a když něco chci, musím si za tím jít. 😊

Víš o někom, kdo by si zasloužil mít tady článek o svým autě? Popřípadě kdo?

Za mě jednoznačně můj BMW parťák, Tomáš z druhé strany Republiky, s nádherným sedanem.

Co bys rád vzkázal závěrem?

Lidi, nebuďtě jelita, spojuje nás společná vášeň k autům, tak se respektujme.

Díky za tvůj čas a přeju spousty úspěchů, nejen s úpravama, do budoucna!

Já děkuji tobě, libí se mi tenhle koncept, je to něco nového, tak v tom pokračuj! 😊