fbpx
Volkswagen Golf mk4 Airride

Finally stanced mk4

Jak čas letí, předchozí generace nahradí ty následující. Doby, kdy tohle auto bylo nové jsou ty tam. Ale furt je to prostě Golf, auto, které je svým způsobem pro všechny. Třetí generace už nám pomalu vymizela ze silnic, ta čtvrtá, už v hezkém stavu začíná být taky raritou. O mk4 jsme v MAGu psali už 2x, ale ani jednou se nejednalo vyloženě o stancovou úpravu. A tady si myslim, že se ta úprava povedla opravdu dost. A zase mám na jazyku tu ohranou větu: ,,V jednoduchosti je krása“. Jsem rád, že se s náma Mára o svoje lehátko podělil. Za doporučení díky Adamovi s jeho V40. Marka sledujte tady! Galerii máme dneska od fotilatoterka. Dávejte likes, follows, čtěte a sdílejte tuneMAG! Enjoy!

Ahoj, kdo seš, odkud seš a co nám dneska ukážeš?

Ahoj, jmenuji se Marek Zábranský, pocházím z Plzeňského kraje, z malé vesnice. Dnes vám ukážu svého Volkswagena Golfa mk4.

Jak dlouho seš majitelem, jak ses k autu dostal?

Auto vlastním cca pět let, vyhlídl jsem si ho v inzerátech spolu s dalšími čtyřkami, ale tenhle vypadal víc zachovale. Bohužel tomu tak nebylo a hned po první zimě krásně rozkvetl.. 

Proč zrovna tohle auto?

Snil jsem o čtyřce Golfu od třinácti let. Asi za to muže moje máma, která vlastnila taky Golfa, když jsem byl ještě malý kluk. 

Kdy proběhla první úprava a jaká?

První taková větší úprava proběhla v roce 2018, kdy jsem musel nechat vyvařit oba prahy a pak jsem sehnal zadní R-line nárazník a přední R-32 a k tomu plastové prahy, což byla velká změna.

Jaká byla poslední úprava auta?

Momentálně poslední úprava, byla instalace vzduchového podvozku, kde jsem měl starost s levou poloosou která mi přelámala dva klouby, ale do třetice všeho dobrého, jsem problém vyřešil a vše pracuje jak má. Tohle pro mě byla v celku výzva. 

Nejlevnější a nejdražší úprava?

Nejlevnější úpravou bylo asi polepení interiéru a nejdražší byl vzduchový podvozek.

Úpravy si řešíš na autě sám, nebo dáváš někam do garáže/servisu?

Všechny úpravy si řeším sám. 

Co tě přimělo si začít auto upravovat?

Od jakživa mě to táhlo k tuningu a vystupovat z davu. Nevydržím mít auto v sérii.

Power/Stance?

Určitě Stance.

Aktuální setup auta? Interiér/Exteriér/Engine/Podvozek/Kola/Audio/Ostatní úpravy

Aktuálně je auto ve folii od značky Avery. Auto je rozšířené v předu i vzadu univerzálními plastovými blatníky, kvůli širším kolum BBS r18, která jsou všechny čtyři 9,5j a et25 s gumou 215/35. Momentálně jezdím na vzduchovém podvozku, který je postaven přes ventily, bez řídící jednotky. V interiéru jsou také menší změny, volant z mk7, černá stropnice, vzhledově upravené budíky a všechno možné stříknuté do černé lesklé.  

Prozradíš jaký jsou další plány s autem?

Z auta v nejbližší době strhám folii, i plastové lemy kol a začnu s větším rozšířením auta a to už jen plechem. Pak se pokusim o lak.

Odkud bereš inspiraci? Děláš si věci podle sebe, nebo se necháváš inspirovat třeba zahraničím? Případně odkud?

Snažím se být originální a vše na autě si dělám podle sebe. Snažím se nikoho nenapodobovat. 

Máš nějaký další auta?

Nemám, ale seženu si nějaký další, aby tohle nebylo každodenně v provozu.

Na jakejch akcích můžem tvoje auto vidět?

Na všemožných srazech po České republice a chci začít jezdit i do zahraničí.

Jakej je tvůj dream car, který by sis chtěl upravit k obrazu svému?

Můj sen je Volkswagen Transportér 1.   

Víš o někom, kdo by si zasloužil mít tady článek o svým autě? Popřípadě kdo?

Myslím, že můj brácha Tomáš, by se mohl pochlubit svým Bávem, které se snaží postavit k obrazu svému. 

Co bys doporučil, vzkázal začínajícím nadšencům do úprav auta? Co si myslíš, že je ideální start?

Je důležitý mít svůj styl a jestli si to nedokážeš postavit sám, tak se na to radši vyser. Buďte originální.  

Co bys rád vzkázal závěrem?

Díky za rozhovor a možnost se podělit o mojí káru.

Díky za tvůj čas a přeju spousty úspěchů, nejen s úpravama, do budoucna!