fbpx
Audi A4 B8 Night Shadows

Firemní Showcar

V tomhle rozhovoru se mi moc líbilo spojení, že si Marty musel dopřát to nejlepší. Takhle je to malinko vytržené z kontextu, ale pobavilo mě to (v dobrém samozřejmě). Martyho Audi A4 B8 na vzduchu je zároveň i ukázkový produkt toho, jak může vzduch fungovat, vzhledem k tomu, že Marty se zabývá stavbou vzduchových podvozků, ve firmě Night Shadows. Kromě toho, že je auto na vzduchu, tak je poladěné i po stránce výkonu, ale o tom už se dozvíte níž. Martyho sledujte na Instagramu, stejně jako Night Shadows. O fotky se postarali Pette Photo, R.Shoots, Vex Photo, FTopu a Marty sám. Dávej likes, follows, dej nám vědět, jak tě MAG baví. Za každej názor jsme rádi! Enjoy!

Ahoj, kdo seš, odkud seš a co nám dneska ukážeš?

Ahoj, Jsem Márty z Kladna a dneska Vám představím moji A4 B8 3.0 TDI. 😊

Jak dlouho seš majitelem, jak ses k autu dostal?

Jsem majitel už 2. rokem. K autu jsem se dostal úplnou náhodou, narazil jsem na ni na internetu. 

Proč zrovna tohle auto?

Dlouho jsem přemýšlel, co si koupit za další auto po prodeji svého Passata B5.5. Bohužel, žádná jiná, Německá automobilka mi nedokázala nabídnout zajímavý motor, jako mam teď, ve své A4. 😊 Tak volba byla jasná. 

Kdy proběhla první úprava a jaká?

První úprava proběhla hned, po zhruba 14 dnech a to byla kompletní úprava výfuku a řídících jednotek se softem.

Jaká byla poslední úprava auta?

Poslední úprava auta byla asi intercooler s kompletním vedením. 

Nejlevnější a nejdražší úprava?

Nejlevnější úprava pro mě byla přední mřížky s maskou. Nejdražší úprava byl vzduchový podvozek, kde jsem si musel dopřát to nejlepší, abych mohl svým zákazníkům ukázat vše, co lze objednat a jak se to po montáži na autě chová.

Úpravy si řešíš na autě sám, nebo dáváš někam do garáže/servisu?

Úpravy si převážné řeším sám, nebo s kamarády na dílně Night Shadows. Ale samozřejmě ne vše jde udělat svépomocí. Na některé věci bohužel nemáme vybavení, tak to radši přenechám dalším odborníkům. 

Co tě přimělo si začít auto upravovat?

Vždycky jsem byl adrenalinový typ. A už od malička jsem si přál mít hezký auto, za kterým se každý otočí. Tak jsem si začal plnit sen. 😊

Power/Stance?

Snažím se aby to bylo vyrovnané. Nechci auto které je hezké, ale nemám žádný zážitek z jízdy. Ale bohužel je to nafta, tak Power je jenom v rámci možností. 😂

Aktuální setup auta? Interiér/Exteriér/Engine/Podvozek/Kola/Audio/Ostatní úpravy

Interiér: Zatím originál, nějaký plany v blízké budoucnosti jsou. Čeká se na díly. 😂
Exteriér: Celá přední čast auta byla celá lakovaná. Poté přišla práce kluků z CarDetailngLovers, aby se postarali komplet o lak a ochránili ho keramickou ochranou. Jako další věci na exteriéru, jsou vetší zrcátka z karbonových vláken, ducktail z karbonových vláken a další doplňky jako jsou mřížky, maska, znak atd.
Engine: Tam toho moc není, jen par úprav. Co se tyče odvodu, tak downpipe co navazuje na zbytek výfuku. Vetší intercooler, úprava saní a vířivých klapek a vyřazení DPF. Zatím jsme na 259 kw, kde se o to postarala firma PowerTec, tak uvidíme co přijde dalšího.
Podvozek: Komplet postavený s klukama u nás na dílně. Skládá se z jednotky AirLift 3P, měchy Night Shadows, úprava a zkráceni tlumičů, úprava horního uložení a uchycení. Dále mam dvě vzduchové nádoby, jedna je umístěna pod autem, místo středového tlumiče výfuku, museli jsme si ji vyrábět na zakázku a další je umístěna v kufru. Bohužel auto je těžké a potřebuje pořádný tlaky. 😂
Kola: Momentálně Mille Miglie R19 9,5J, ale hledám nějaké zajímavé na tuhle sezonu a hlavně R20.
Audio: Originál, tam se moc vymyslet nedá s MMI systémem.

Prozradíš jaký jsou další plány s autem?

Momentálně mam připravené lipo a spojlery. Čekáme na sedačky a brzdy až dorazí a jako poslední půjde difuzor. Zatím nemůžu sehnat něco, co by k autu šlo. 

Odkud bereš inspiraci? Děláš si věci podle sebe, nebo se necháváš inspirovat třeba zahraničím? Případně odkud?

Snažím se vše dělat podle sebe, jak by se to líbilo hlavně mě. A určitě člověk nabere nějakou inspiraci od zahraničních kolegů. Jako USA a Německo. 

Daily auto?

Moje A4 je na všechno, jezdím s ní každý den. 

Máš nějaký další auta?

Ano, mam ještě služební tahouny, Škoda Octavia II a Mercedes-Benz Vito. 

Na jakejch akcích můžem tvoje auto vidět?

Prague car festival, dubgang , Square chill a Slammed Session (Jelikož jsme hlavní partneři a zakladatelé).

Jakej je tvůj dream car, který by sis chtěl upravit k obrazu svému?

Aut není nikdy dost. 😂 Ale nejvíc mě lákají RS7 a Mustang z roku 67.

Víš o někom, kdo by si zasloužil mít tady článek o svým autě? Popřípadě kdo?

Asi další, kdo si zaslouží tady být, bude kamarád, se kterým jsme vykopli akci Slammed Session: Ricco Ptácco (odkaz na rozhovor zde).

Co bys doporučil, vzkázal začínajícím nadšencům do úprav auta? Co si myslíš, že je ideální start?

Hlavně doporučuji, ať si každý jako první udělá technický stránky a pak se pustí do úprav jako takových. Bohužel, česká scéna hrozně klesá a je mezi námi málo lidí, kteří se starají i o technický stav svého vozidla.

Co bys rád vzkázal závěrem?

Aby lidi byli hlavně za volantem na sebe opatrný a na ostatní ohleduplný. A byli ochotný začínajícím, mladým tuningářům pomoct a poradit, jakým směrem jít. 

Díky za tvůj čas a přeju spousty úspěchů, nejen s úpravama, do budoucna!