fbpx
Audi TT Airride

Custom Tourist Trophy

Ricco je (už tak nějak) stálicí na České, tuningové scéně. Ať už šlo o jeho předchozího Golfa, nebo teď o Audi TT. Celkově tyhle audiny, kolem začátku druhého tisíciletí, mají pro mě osobně nějaké kouzlo a dle mého se jedná, už z výroby, o parádní auta. Audi TT byl parádní sporťáček a ve svých silnějších variantách se rozhodně nejednalo o holčičí auto. Ricco svoje TT samozřejmě v sérii nenechal a posunul svoje auto ještě o kousek dál. Za doporučení díky Mártymu s A4! Ricca sledujte na Instagramu. Fotky cvakli Monix Media, Kuba Vít, Bomber Art, Nicolleee Photo a sám Ricco. Dávejte likes, follows a čtěte rozhovor! Enjoy!

Ahoj, kdo seš, odkud seš a co nám dneska ukážeš?

Ahoj, jsem Filip ale pro všechny Ricco.. Pocházím z jedné vesnice v okolí České Lípy, takže vesnický kluk.
Představím Vám Audi TT první generace.

Jak dlouho seš majitelem, jak ses k autu dostal?

Auto je manželky a máme ho pátým rokem, ale sabotovala českou scénu a chtěla auto prodat. Mě toho auta bylo líto a dodělali jsme ho.

Proč zrovna tohle auto?

A proč audi TT? Jednou jsme ho měli na týden půjčené, tuším někdy 2014 a věděli jsme hned, že ho potřebujeme.

Kdy proběhla první úprava a jaká?

První úprava byla kola, kola dělají auto. Ve směs chvíli po tom, co se auto přivezlo.

Jaká byla poslední úprava auta?

Poslední úprava je zatím nově přešitý a na míru upravený volant, ve Volantech.cz.

Nejlevnější a nejdražší úprava?

Nejlevnější úprava, u audi? Asi moderní rádio s redukcí pro bose, aby to zachovalo funkčnost bose a zároveň neposlouchat z CD. Nejdražší úprava, celolak u Auto Gombi.

Úpravy si řešíš na autě sám, nebo dáváš někam do garáže/servisu?

Úpravy a servis dělám převážně sám, ale lak jsme chtěli od profíka ať je to top. Ale převážně vše sám, za pomocí kamarádů v mém okruhu.

Co tě přimělo si začít auto upravovat?

Už jako malý jsme snad všichni v roce 2001 viděli FaF a jelikož bylo blízko do Mimoně, tak Mimoňské války byly jasný. Už jako mladý puberťák bez auta a řidičáku.

Power/Stance?

Rozhodně Stance, ale když pořídíš auto, kde už nějaký ten výkon je, tak se s ním dá aspoň snadněji předjíždět.

Aktuální setup auta? Interiér/Exteriér/Engine/Podvozek/Kola/Audio/Ostatní úpravy

Interiér: origo kůže, lakované detaily interiéru (budíky, plasty za volantem, atd.). Nově volant, ale to už jsme si říkali.

Exteriér: rok starý lak který se dělal opravdu poctivě, auto se obrousilo na holý plech a udělalo od základu a pořádně. Mimo karoserie, která se lakovala do vínové barvy, se také lakovaly detaily do černé a to zadní difuzor, torpédo, stěrače, nádrž, maska se znakem, mřížky nárazníku.
US přední světla.
Zadní pravé světlo z anglána, aby nemělo bílou zpátečku ale byli obě celé červené.
Přední lakovaná záslepka RZ, která se vždy vymění na sraze místo RZ.

Motor: 1.8T 132kw je to série, žádný supersport ale na to svižné předjetí bohatě stačí.

Podvozek vzduchový, upravený pro max snížení a top Fitment, takže zářez na všech čtyřech kolech, kam se hned dostaneme. Stavitelné uložení ve předu a podložky pro odklon v zádu, aby byl camber.. Ani né tak úmyslem, ale aby jsme se vešli s koly.

Kola jsou Custom. Chtěl jsem kola, který nejsou na každém rohu. Tohle byla jedna z nejlepších cest. Kola jsem dělal sám, za pomocí svářeče a soustružníka. Plus Hozy pomohl s odbarvením středů a barely dal do komaxu. Rozměry kol jsou 10,5J přední a 11J zadní kola, na pneu 4x 225/35/18. Jinak základ kola je BMW style 32.

Prozradíš jaký jsou další plány s autem?

Plány jsou, výfuk.. leží (kompletní 3 palcový výfuk z nerezu na zakázku) hned vedle TT na dílně, jen pořád nevím jestli jo, nebo ne. Další plán, posunout zadní nápravu aby se vystředili zadní kola (Ehm, leží to vedle toho výfuku).
Do budoucna zástavba do kufru a sedačky. Ale bude to číst manželka, takže to je takhle hotové a jsem spokojený.

Odkud bereš inspiraci? Děláš si věci podle sebe, nebo se necháváš inspirovat třeba zahraničím? Případně odkud?

Inspirace jednoznačně sociální sítě. Především cizina. Pak samosebou srazy a opět, nejlíp nasbíráš v jiném kraji, tak, aby tady to bylo ojedinělý.

Daily auto?

Daily auto, nooo TT vyjede ven jen když musí, takže už fakt jen na ty srazy, výlet, focení. Už to není jako dřív, dřív ho manželka jako daily měla.

Máš nějaký další auta?

Další auto je Touran, to je taková naše family kára, na kolech a podvozku. Nově taky takový menší sen, a to VW T5 long.

Na jakejch akcích můžem tvoje auto vidět?

Taková ta česká top klasika Sqrchl, Street Connection 4 Charity, Dubgang, PCF, Depo Miletín.. bylo toho spousta ale hodně těch dobrých už bohužel není. Hlavně teda Slammed Session, to je top sraz ČR.. né jsem jeden z pořadatelů, tak jen malá reklama.
Mimo naší republiku s TT zatím 3x Vag Nysa Polsko. Plus jsme loni měli přihlášené auto na Ultrace, ale situace jaká kolem je a v tu dobu tříměsíční přírůstek, tak to bohužel padlo. Ale v plánu to je, jako například Wörth, který s mojí paní jezdíme dailynou, nasbírat tu správnou energii.

Jakej je tvůj dream car, který by sis chtěl upravit k obrazu svému?

Koupit si dream car, tak už s ní nic nedělám, byla by jí škoda. Max kola, podvozek..
Snů je víc, ale v mém věku už se to přiklání spíše k tomu Porscheti bez střechy, nebo přesný opak v podání Raptora.

Víš o někom, kdo by si zasloužil mít tady článek o svým autě? Popřípadě kdo?

Článek určitě o lidech z mého klubu Lowcz a to Stenly se svojí MK3 (odkaz tady!), Budík se svoji MK4, Sally s prozatím nedokončenou S13, plus by mohlo být hezké a zajímavé čtení o jednom ukáčku ze scény, a to Art’om Dvoryanchikov a jeho SSR Žigul (odkaz tady!).

Co bys doporučil, vzkázal začínajícím nadšencům do úprav auta? Co si myslíš, že je ideální start?

Doporučit můžu jen jedno, né každou úpravu kterou děláš na autě sám, každý ocení. Dřív sem také lakoval sám a od jisté doby za to raději zaplatím. Ale tím nechci říct aby si kupoval a platil za vše.

Co bys rád vzkázal závěrem?

Děkuji za zajímavou zkušenost s rozhovorem u Vás. A ať ta naše česká scéna drží trochu pohromadě, namísto toho, co se děje všude kolem.

Díky za tvůj čas a přeju spousty úspěchů, nejen s úpravama, do budoucna!