fbpx
Škoda Suberb 3 Revo Stage 2

REVO Powered

Superba jsme tady zatím neměli. Tak se rovnou podíváme na jeden z extrémů, kterej brázdí naše silnice. Tahle dailyna je poměrně krásnou ukázkou toho, že lze dosáhnout jak komfortu, tak nechutného výkonu v jednom autě. Prostor v tomhle autě je naprosto neuvěřitelný a o pohodlí se bavit vůbec nemusíme. Když přidáme fakt, že v tomhle autě je 2.0 TSI, tak už v základu to je hezkej, dálniční parník, se kterým v klidu proplujete tam, kam potřebujete. Ale to by nebyli Hardcore Haters, aby to auto zůstalo v základu. Tak si dejte tenhle příjemnej rodinnej dostavník, příště už se podíváme třeba na další auta z Thomasovi garáže!

Thomase sledujte tady! Kompletní fotogalerie je od SDLCKPHT. Dávejte likes, follows, čtěte a sdílejte tuneMAG! Enjoy!

Ahoj, kdo seš, odkud seš a co nám dneska ukážeš?

Jmenuju se Thomas, je mi 32 a jsem spolu majitel RSR-Performance a spoluzakladatel Hardcore Haters.

Jak dlouho seš majitelem, jak ses k autu dostal?

Auto užívám na každodenní ježdění 4. rokem, pokud se nepletu. Zakoupený je z autobazaru přes známého. Auto bylo pouze rok a půl staré a mělo najeto 19tis km.

Proč zrovna tohle auto?

Původně jsem chtěl koupit A6 kombi biturbo, ale kamarád mě v té době ukecal, abych dal šanci škodovce, proti které jsem měl averzi. 😂 Byl jsem se podívat na jednoho kombíka v naftě a hned z první jsem byl oslněn prostorem v autě, jelikož měřim 2.03 a vážim přes 100kg. Bylo to snad první auto, kde bylo opravdu dost místa za mnou. Bohužel mě vůbec nenadchlo jízdně. Bez emoční, bez jakékoli zábavy. Nakonec přes to, že jsem nechtěl benzín, z ekonomických důvodů, jsem hecnul 2.0 TSI sedan a to byla „láska“ na první pohled.

Kdy proběhla první úprava a jaká?

Do týdne, REVO Stage 1 ECU a TCU

Jaká byla poslední úprava auta?

Kompletní přestavba na facelift. 😊

Nejlevnější a nejdražší úprava?

Nejlevnější? Víčko Racingline. Nejdražší KW DDC nebo O.Z.ta z tuning dílů. Jinak nejdražší změna je určitě přestavba na facelift.

Úpravy si řešíš na autě sám, nebo dáváš někam do garáže/servisu?

Bohužel nejsem zrovna manualně zručný, takže na montáže využvám svých partnerů jako je Pietrocare nebo Autobeky. Samotný díly si dodávam sám, skrz RSR-Performance.

Co tě přimělo si začít auto upravovat?

Kamarád před 15-ti lety. Jinak jsem k tomu měl vztah od malička, ale až s řidičským průkazem mě to opravdu chytlo.

Nejlepší a nejhorší zážitek s tvým autem?

Hele, nejlepší zážitek jsou určitě LC s mým 5-ti letým prckem, protože pokaždý, když spolu jedem, tak chce, abych tomu šlapal. 😊 K těm lepším bych určitě zařadil i to, když se povede někde pojet nějaký sportovnější auto. Přeci jenom, je to furt Superb. 😊 A nejhorší prostě nemám. Auto mě nikdy, nikde nenechalo (ťuk, ťuk), vždycky mě podrželo, takže nejhorší fakt nemam.

Power/Stance?

Powerstance 😂

Aktuální setup auta? Interiér/Exteriér/Engine/Podvozek/Kola/Audio/Ostatní úpravy

Interiér originál. Pouze se vyměnily budíky z klasických analogových, za digitální.
Exteriér je kompletně předělanej na facelift, full Maxton kit
Kola OZ Ultrallegera 20×8,5 na 235/35/20 Michelin 4S
Podvozek KW DDC, brzdy by Unlimited brake,
Engine aktuálně REVO Stage 2, na brzdě jsem zatím nebyl, výkonově to vychází 400hp+
Audio Scorpion exhaust a Friedrich Motosport 😂

Prozradíš jaký jsou další plány s autem?

Swap převodovky na DQ500 + TVS Stage 3, změna výfuku, černý strop, větší brzdy a když to půjde dobře, třeba to posunu i výkonnostně.

Odkud bereš inspiraci? Děláš si věci podle sebe, nebo se necháváš inspirovat třeba zahraničím? Případně odkud?

Dělám si auta podle sebe.

Daily auto?

Daily! Aktualně krásných 150 tis. km najeto

Máš nějaký další auta?

Audi TTRS MK2 REVO Stage 3 a Lupo Stage 0. Ale k těmhle autům třeba příště. 😂

Na jakejch akcích můžem tvoje auto vidět?

Hlavní 2 akce roku SELECTION by Hardcorehaters kam se jen tak někdo nedostane a SQRCHL pro veřejnost přístupný.

Jakej je tvůj dream car, který by sis chtěl upravit k obrazu svému?

Dream car je Pagani Zonda a Porsche GT3RS, ale ty se neupravují.. Takže na tvojí otázku bych spíš odpověděl Porsche 911 Turbo.

Víš o někom, kdo by si zasloužil mít tady článek o svým autě? Popřípadě kdo?

Zkusil bych Pietra z Hardcorehaters. Ten má hezký příběhy plných emocí..

Co bys doporučil, vzkázal začínajícím nadšencům do úprav auta? Co si myslíš, že je ideální start?

Vys*at se na to hned ze startu, ušetříte si hodně peněz a nervů.. 😂😂

Co bys rád vzkázal závěrem?

Asi jen, že děkuju za „pozvánku“ na rozhovor a všem čtenářům přeju, aby se jim splnily všechny petrolheadský plány.

Díky za tvůj čas a přeju spousty úspěchů, nejen s úpravama, do budoucna!