Honda Integra type R static

type R lightning

Dle mnoha řidičů, jedno z nejlepších aut. Stále. A není se čemu divit. Podrobný technický data nechám na Kárlovi, ale už jenom z toho, co je na papíře, tak by spousta dnešních aut měla velkej problém. Na první pohled je tahle Honda celkem sériová (zatím). Ale vzhledem k tomu, jak vypadala Kárlova 350Z si myslím, že to tak nezůstane. Věřím, že se už nebude jednat o tak drastické úpravy, protože těhle aut je jak šafránu, ale co se týče funkčnosti, tak si myslím, že to posune ještě o kus dál. Kárla sledujte tady! Fotky dneska cvaknul Kuba Žejdlík. Dávejte likes, follows, čtěte a sdílejte tuneMAG! Enjoy!

Ahoj, kdo seš, odkud seš a co nám dneska ukážeš?

Ahoj, jmenuji se Karel Honal, bydlím kousek od Ústí nad Labem a ukáži Vám moji Hondu Integru type R .

Jak dlouho seš majitelem, jak ses k autu dostal?

K autu jsem se dostal přes výměnu… Vyměnil jsem tenkrát mého Nissana 350z za Integru. Už to bude něco kolem dvou let.

Proč zrovna tohle auto?

Integru jsem vždycky chtěl, byl to takový můj malý sen. Motor s obsahem 1.8 Vtec a s otáčkami do 9 tis., je prostě boží. A když k tomu přidám i lichoběžníkové, nezávislé zavěšení, s dvojitými příčnými rameny a samosvorný diferenciál, plus váha okolo 1100 kg na 190 koní, tak je to krása.

Kdy proběhla první úprava a jaká?

Na autě se pořád něco dělalo, ale přímo úprava, byl zakoupený rám od firmy Pleiesport. Zhruba 3 měsíce, co jsem auto měl doma.

Jaká byla poslední úprava auta?

Poslední úprava byla nová spojka a odlehčený setrvák.

Nejlevnější a nejdražší úprava?

Nejlevnější věci, byly asi šrouby a cvočky do interiéru. Nejdražší byl celolak. 

Úpravy si řešíš na autě sám, nebo dáváš někam do garáže/servisu?

Snažím si většinu věcí udělat sám, ale na nějaké věci jsem chyběl ve škole, tak to občas odvezu kamarádovi, když jsem ,,v koncích”. 😀

Co tě přimělo si začít auto upravovat?

#Stockisforpussies

Power/Stance?

Obojí ! Ale každé auto by mělo ležet! 😀

Aktuální setup auta? Interiér/Exteriér/Engine/Podvozek/Kola/Audio/Ostatní úpravy

Interiér: sedačky recero, volant DnD, nába na volant NRG, rám od firmy Pleiesport. Zadní sedačky vyndané a vylakovaný kufr přešité tapce, sloupky, strop a sedačky 

Exteriér: je většina originální stav, jen vzadu chybí stěrač a anténa 

Engine: motor 1,8 Vtec, zatím bez úpravy. Jen jsem dával nové silenbloky od značky Hardrace.

Podvozek: tlumiče série a pružiny H&R. Podvozek budu kupovat nový od firmy BC Racing.

Kola: Na autě je originální sada kol enkei 15×6 s gumou 195/55

Prozradíš jaký jsou další plány s autem?

Tak bez úprav by to nešlo. 😀 V lakovně už mám nová kola Volk TE 37 15×7. Dále určitě podvozek, udělat komplet nápravy, trošku zvednout výkon. Výfuk, svody, brzdy, Carbon doplňky.. Je toho ještě hodně 🙈

Odkud bereš inspiraci? Děláš si věci podle sebe, nebo se necháváš inspirovat třeba zahraničím? Případně odkud?

Auto si upravuji podle sebe, ale beru inspiraci i ze zahraničí 

Daily auto?

Honda Civic 6g, 1.4 👌

Máš nějaký další auta?

Díky bohu ne!

Na jakejch akcích můžem tvoje auto vidět?

Budu se určitě snažit jezdit kam to jen půjde, ale jsem trošku omezený prací.

Jakej je tvůj dream car, který by sis chtěl upravit k obrazu svému?

Nissan GT-R a Lexus LFA.

Víš o někom, kdo by si zasloužil mít tady článek o svým autě? Popřípadě kdo?

Nemám moc kamarády, ale třeba @tougehunterrs3

Co bys doporučil, vzkázal začínajícím nadšencům do úprav auta? Co si myslíš, že je ideální start?

,,Není důležité, aby jsi měl prachy, ale vkus.”

Co bys rád vzkázal závěrem?

Používejte blinkry, a ne jako ty ,,makovci” v BMW, jako můj “mechoš” a “karosář” @pavellacha @lukyhody.

Díky za tvůj čas a přeju spousty úspěchů, nejen s úpravama, do budoucna!