fbpx

Bloody Stance

Asi bych se nebál říct, že Tomáš má svoje auto asi i jako životní styl. Na základě jeho historek je tohle totiž opravdu velkej punk. Dneska se máte určitě na co těšit, protože takovýho blázna, to jste ještě neviděli. Tome, všechna čest.. A nevim jestli za tuning, nebo za koule, který ti narostly. 😂 Věřim, že spousta z Vás se dneska i dost pobaví. Zaplať pán bůh, že to skončilo jenom maketama mrtvol a jinejma nesmyslama. 😂 Ale myslim, že kdyby měl Tomáš možnost, tak si na tu střechu dá i reálnou mrtvolu. 😂 Za doporučení díky Spoonerovi s jeho E46! Tomáše určitě sledujte tady! Fotky jsou od Photos by Aned, Lukyn Photographer a samotného majitele. Dávejte likes, follows, čtěte a sdílejte tuneMAG! Enjoy!

Ahoj, kdo seš, odkud seš a co nám dneska ukážeš?

Čau, takže jmenuju se Tomáš, jsem z Klášterce nad Ohří.. To je mezi Chomutovem a Varama, na severozápadu a momentálně jezdim statickou E46ku Baworáka.

Jak dlouho seš majitelem, jak ses k autu dostal?

Majitelem jsem zhruba tři a půl roku a dostal jsem se k němu relativně náhodou po tom, co mi prodeji jedničky Golfa, nevyšla pětková Jetta. Seděli jsem před odpolední s kámošem u mě doma a koukali na inzeráty na něco, co by mělo stav a výbavu. A našli jsme tuhle 46ku.

Proč zrovna tohle auto?

Chtěl jsem zkusit něco co v okolí nikdo nemá, něco co se liší, navíc supr výbava, zadokola a parádní stav takže jsem se moc dlouho nerozhodoval.

Kdy proběhla první úprava a jaká?

První úprava na tomhle autě? Asi cca měsíc po koupi. Auto se ve finále kupovalo na stavbu. Jinak taková ta klasika. Komplet štelovák, nějaký ty odklony a výfuk.

Jaká byla poslední úprava auta?

Poslední úprava na autě, byla štelovací zadní horní ramena, kvůli “zúžení” zadní nápravy a zmenšení odklonů, kvůli brutální spotřebě vzorku zadních pneumatik.

Nejlevnější a nejdražší úprava?

Nejdražší byla asi kola s pneu, ačkoliv to není bůhví jaká značka, tak to nebyla levná sranda. Naopak nejlevnější byla asi ta grafika ta na autě.

Úpravy si řešíš na autě sám, nebo dáváš někam do garáže/servisu?

Na autě si dělam úplně všechno sám nebo maximálně sem tam s klukama. Co se týče podvozku, silentbloků, náprav, rámu atd. Nejsem zastánce toho dát auto dílně, která namontuje vzduchovej podvozek, nasadí kola, vymyslí polep a 90% udělá za majitele, jako polovina dnešní scény. Tim se teda nechci nikoho dotknout, ani na nikoho ukazovat, je to holt taková doba.

Co tě přimělo si začít auto upravovat?

Ani nevim, asi ta potřeba se nějakym způsobem odlišovat od ostatních a možná na to mělo trochu vliv, když jsem viděl ve 12-ti letech první díl Rychle a zběsile. Každý moje auto bylo upravený a je fakt že už jsem jich pár měl. Navíc se mi upravený auta líbila už od mala. A asi dost velkou zásluhu v tom má muj strejda, kterej mě jako malýho bral na různý autový srazy.

Nejlepší a nehorší zážitkem s tvým autem?

Nejlepší zážitek? Asi Prague Car Festival. Atmosféra, lidi a místo mezi elitou. A nejhorší mam asi dva – driftování s následnym rozstřelenim dvou kol, a pak když jsem z Eventu za Mostem trefil podvozkem kámen a vystřelil jsem pytle

Power/Stance?

Určitě stance… Jako výkon je taky supr, neřikám, že mě to nebere, ale prostě pro mě stance je moje kategorie.

Aktuální setup auta? Interiér/Exteriér/Engine/Podvozek/Kola/Audio/Ostatní úpravy

Aktuálně sedí auto na štelovacim TéÁčku, přední SilverProject unibaly na odklony, zadní stavitelný horní i spodní ramena od SilverProject, komplet PowerFlex silentbloky na nápravách, soft, interiér je více méně sériovej. Zkrácený řazení, prodloužená ručka, rám a tříramenej volant Nardi. Na exteriéru jsem řešil přední M paketovej nárazník, dával jsem originál xenonový světla, faceliftovou kapotu, která teda potřebovala dost doladit, ESR 18” kola 9,5 a 10,5 j a nakonec zadní světla z faceliftu, který potřebovali komplet předělat co se týče elektriky aby svítila jak mají.

Už si někdo myslel, že je to reálná krev? Nějaká bába, která se zděsila?

Jo jo, už mě jeden naháněl koho jsem srazil a jestli jsem neujel od nehody.

Jak to dopadlo?

Pohoda, zjistil že to jen barva a klid. A když jsem vozil na střeše maketu mrtvoly tak jsem šel na fízly, na město a přestupkouvou podat vysvětlení a dostal jsem na rok podnínku za pohoršování spoluobčanů.

Prozradíš jaký jsou další plány s autem?

Další plány? Přemejšlim o druhejch brzdičích na zadní nápravě, výstuze do kufru a harness bar za zadní sedačky.

Odkud bereš inspiraci? Děláš si věci podle sebe, nebo se necháváš inspirovat třeba zahraničím? Případně odkud?

Inspiraci? Ani nevim. Vždycky je to spíš nějakej nápad a pak chvíli přemejšlení, jak to udělat dobrý a originální.

Daily auto?

Na daily auto mam Sharana, Baworák by s touhle vejškou trpěl.

Máš nějaký další auta?

Ne, né. Stačí mi leštit jen jednu kapotu.

Na jakejch akcích můžem tvoje auto vidět?

Snažim se jezdit akce co maj úroveň, tzn. Squarechill, Dubgang, Collision Event, vloni jsem dokonce zkusil poslat přihlášku na PCF a tam mě vzali taky. No, a sem tam s klukama, když se dozvíme o nějakym midnightu v Praze…

Jakej je tvůj dream car, který by sis chtěl upravit k obrazu svému?

Dream car? Asi Mitsu Evo 9 nebo Focus RS. Podle mě hrozně dobrý auta s výkonem od série, což si teda trošku protiřečí s otázkou Power/Stance. Jo, stejně bych je sešvihal kus k zemi.

Víš o někom, kdo by si zasloužil mít tady článek o svým autě? Popřípadě kdo?

Myslim si, že Paul Elster. Má celkem slušnej, vozovej park a měl by o něm dost co říct.

Co bys doporučil, vzkázal začínajícím nadšencům do úprav auta? Co si myslíš, že je ideální start?

Určitě bych každýmu, začínajícímu nadšenci, doporučil nejdřív pořádně rozmyslet, jestli ho to za půl roku nepřestane bavit. 90% lidí co jsem poznal, chtěli hrozně ladit auta a za 2 měsíce bylo po ladění. No, a když už, tak alespoň sypat prachy do auta, co má smysl. I za cenu pár let šetření. Shnilá Felda nebo 206ka Peugeot, byli dobrý za dob Need for Speed. Dneska už to tak není a podle mýho je to zabitej čas a vyhozený peníze. Další věc je ta, že je od aut bude spousta lidí odrazovat, najde se jen malá podpora, ale i tohle je třeba brát jako koníček, i když celkem drahej a občas časově náročnej. Podle mě ideální auto na start je něco cultovýho, starýho, jednoduchýho, co má stav a koule.

Co bys rád vzkázal závěrem?

Dělejte auta sami, svejma rukama, ze svejch nápadů. Neni to levnej koníček, ale s tim už se holt člověk musí smířit. Díky moc za tenhle rozhovor!

Díky za tvůj čas a přeju spousty úspěchů, nejen s úpravama, do budoucna!