fbpx
Volkswagen Golf mk3 GTI Sleeper

BYEBYE M3! for real!

It’s sleeper time! A od koho jiného, než od Hardcore Haters? Jasně, autíčkář pozná, že je na tom autě něco špatně i pouhým pohledem. Na druhou stranu, furt je to obyčejná trojka Golf a při nějaké rychlejší jízdě, si detailů člověk nevšimne. Parádní ukázkou byla (ač to může znít sebevíc vtipně) debata, kde Pietro přidával fotku s nějakým dotazem na jednu nejmenovanou Facebook skupinu. Jeden z prvních komentářů byl: ,,ta SPZ je nějaká recese?“. Podotýkám, že tenhle člověk měl na profilovce znak BMW. A ani po vysvětlení, že to auto opravdu nemá se sérií nic moc společného, se pomalu do krve hádal, že by to M3 nedalo. Třeba se tady pozná a pochopí, že tohle auto je opravdu úplně jinde, než sériová M3. A pokud patříte k těm, kteří tomu nevěří, tak se zastavte na adrese PietroCare, bude Vám to velmi jednoduchým způsobem vysvětleno.

Za doporučení díky Thomasovi s jeho Superbem. Pietra a veškerou jeho práci sledujte tady! Fotky jsou opět z díly SDLCKPHT. Dávejte likes, follows, čtěte a sdílejte tuneMAG! Enjoy!

Ahoj, kdo seš, odkud seš a co nám dneska ukážeš?

Ahoj všem, jmenuju se Petr, jsem Chrudimáák a dneska to bude můj Marky Mark z 1994 alias Golf 3 GTI, v nudný stříbrný barvě, z gang bangu Hardcore Haters a dílny PietroCare.

Jak dlouho seš majitelem, jak ses k autu dostal?

GTI mám přes 6 let, koupený na bazoši, ze strašnýho inzerátu s rozmazanou fotkou. Ale za to po prvním majiteli, ze Švýcarska a v total OE stavu.

Proč zrovna tohle auto?

Chtěl jsem tenkrát levný dostupný GTI na daily, ke svýmu hlavnímu projektu (Golf Mk2 s 20v Turbo), po tom co jsem prodal na ježdění do školy Golfa Mk1 s 16v z Corrada a dírou ve střeše.

Kdy proběhla první úprava a jaká?

V den koupě, když jsem uspěšně dojel domů z Boleslavy do Chrudimi, jsem to s jedním z nejlepších kamaradů co mám, (ahoj Ondrooo) rozebral a začal připravovat na tehdejší WortherSee, kam jsem chtěl vzít svojí tehdá novou holku – Vendy a zamachrovat. 😂

Jaká byla poslední úprava auta?

Aktuální a poslední je přechod na poměrně balooony od Michelinu ps4 v rozměru 215/35, ladění novýho KW clubsport podvozku a montáž ProjektZwo zrcátek.

Nejlevnější a nejdražší úprava?

Já ze srandy furt řikám, že nejlevnějsí byla koupě jako taková, tohodle GTI. 😂😂

Úpravy si řešíš na autě sám, nebo dáváš někam do garáže/servisu?

Sám s Ondrou a klukama – kamarádama, který za tu celou dobu co GTI mám, vždy pomáhali a za co jim moc a moc děkuju ❤️!

Co tě přimělo si začít auto upravovat?

Prostě to tam odmala dřímalo…. Pomáda, Rychle a Zběsile, který celou naší generaci hodně ovlivnilo, až po to, když jsem byl v 17-ti poprvé s klukama ve WörtherSee a viděl tam hořet starýýý VWčka, s nafoukaným motorem.

Nejlepší a nejhorší zážitek s tvým autem?

Budu se opakovat, ale první WörtherSee s TFSI pod kapotou Markyho a střílení s launch controlem u jezera, se svojí holkou a partou těch nejlepších přátel. 

Dost jsem si kolem swapnutí TFSI v tomhle autě užil. 😂 Musíš si věřit a jít si za tím, ať to stojí, co to stojí. Vždycky jsem si řekl ,, kdyby to bylo easy, dělá to a může to mít každej.“ 😂

Power/Stance?

U mě to byl vždy Power Stance Static 😂 Ale jak stárnu a radši jezdím, než fotím, tak jde auto vejš…. Začínám se toho někdy sám už bát! 😂

Aktuální setup auta? Interiér/Exteriér/Engine/Podvozek/Kola/Audio/Ostatní úpravy

Interiér: palubka z Cabria 3.5, Cupra budíky, Cupra přešitý sedačky, origo NARDI volant, SPA boost egt budik vedle rádia, CAE řazení s OEM míčkem z Mk1, přešitej strop, červená síť v kufru, chrom čučín ručky a kličky. Jinak zastávám oem strohej look, s detajlama v původním stavu.

Exteriér: Celolak před 5 lety, stříška v laku, nasávače Hofele a Bonrath vevařený v nárazníku, podběhy nejsou a pod plastama nejsou plechy. 😂 Hella zadní Black Magic světla, černý, lesklý, nový ProjektZwo zrcátka, ramínka stěračů a lišta přes stěrače – je to sleeper, nikdy něměl za úkol křičet do dálky tady jsem! 😂

Engine: 😂😂😂 fakt? Trošku tady, trošku tohle jinak… Nemůžem to přeskočit? 8v už tam není a je tam turbo. Stačí, ne? TFSI ea113 swap, Audi S3 BHZ blok, nižší písty DP engine parts, ojnice fcp x beam, acl ojniční ložiska, vyrušení vyvažováků VIS motorsport, hlava Audi S3 s Audi R8 ventilovejma pružinkama, port na RS3 vstřikovače, RS4 ventil tlaku paliva, RPC motorsport sání víko ventilů, Bartek oil catch tank, VIS motorsport vysokotlaký čerpadlo, externí palivový čerpadlo pod autem řízený PM3 kontrolérem, Turbo IHI hybrid vf48, custom hliníkový vedení vzduchu s chladiče , custom BC exhaust tlumiče v 76mm vedení výfuku, držáky motoru by Ondra a Epytec na 6q, 240mm sachs performance spojka 

Podvozek: KW Clubsport 2way , stabilizátory ST, unibaly KW, uložení PowerFlex, silenbloky motoru Vibra Technics road verze, samosvor Wavetrac, redukce na odsazení zadní nápravy dozadu

Brzdy:  přední brzdiče Porsche Macan GTS 6 pot, kotouče 365 x 34 Audi RS4 B7, zadní teď oem vr6, co nevidět budou od unlimited_brakes 2 calipers R8 a 2 poty Porsche na 315×26, ABS Offline 😂

Kola: OZ ultrallegera 8 x 18 ET 35 black matt dost osekaný od okresek, fake centrály od někoho z Insta, 215/35 Michelin PS4, no podložky

Prozradíš jaký jsou další plány s autem?

Schricky s WMI vstřikováním, 76mm MAF – full boost 1.9bar a 8000ot revlimit, pak clean motoru s novým vzhledem, větší intake a větší turbo a další 4 vstřiky… Ne, kecám ja už fakt nevím jako… teda vlastně nekecám 😂

Odkud bereš inspiraci? Děláš si věci podle sebe, nebo se necháváš inspirovat třeba zahraničím? Případně odkud?

Já si dělám všechno podle sebe… inspirací bylo WörtherSee, když se hořelo od kruháků. 😂

Daily auto?

Měl jsem cool A6 4G na luftu a 21″ Dakarech. Akorát jsem vzal srnu a koupil barák. Jenže jednou Audi, navždy Audi, takže teď pálim A2 na 18″ a static. Celkem low 😂 Prostě trošku styl na kadeřníka a jezdím s ní dost do stavebnin 😂 ….

Máš nějaký další auta?

Bohužel jo … Golf mk1 16V s berg cup kitem, recarama, klecí. A joo, je to ta, která byla před 10 lety v tapetě komiksu…. jáá blbec. 

Na jakejch akcích můžem tvoje auto vidět?

Selection by Hardcore Haters, jsem věrnej Collisionu na Hradecký, na adrese PietroCare dělám i vyhlídkový svezení.😂😂

Fakt, kterej je potřeba zmínit a nezazněl?

Jede 276kmh podle gps v omezovači na 6q a střílí omezovač.

Jakej je tvůj dream car, který by sis chtěl upravit k obrazu svému?

Já vždycky řikám klukům: ,,Smiřte se s tím, že budu jezdit jen svým starým GTI a vozit v něm děti do školy…“ Ale jo, až dodělám dům, vidím to na VIP A8 na luftu a na dědka pak Porschku nebo F355 ferdu na staticu s odklonama…

Víš o někom, kdo by si zasloužil mít tady článek o svým autě? Popřípadě kdo?

HardcoreHaters, kdo nebyl. Ondra a Ondra, mají za mě skvělý Golfíky a největší guru VAG scény co znám a je pro mě ikonou, je Jakub Bárta. A nevím proč ale z SK scény má můj mejvětší respekt Csoky a jeho krásná, bílá Mk2. 

Co bys doporučil, vzkázal začínajícím nadšencům do úprav auta? Co si myslíš, že je ideální start?

Hodně dobře se narodit, nebo hodně na sobě pracovat, nosit jedničky, učit se, šmelit úplně všechno co jde, brát všechny šichty co jdou a neutrácet za kurvy. Těch pěněz bude potřeba faaakt hodně…. Noo, ale asi bych jim taky poradil, že život nejsou jen auta, tuning, drahý kola, pičoviny a tak. Vezmětě svoji mladou na cool dovču a rodičům posekejte trávník… Čas letí a nežijte omezeně na úkor autíček 😂 Stay Budha

Co bys rád vzkázal závěrem?

Všem držím palce při plnění jejich snů, vydrže, věřte si a dělejte to pořádně. Prostě na klid.

Díky za tvůj čas a přeju spousty úspěchů, nejen s úpravama, do budoucna!