fbpx
Volkswagen Top Caddy Static

Top Caddy

O tohle auto jste si psali hodně. Kromě toho, že je svým způsobem, na naší scéně unikát, tak je to i pro to, že tahle Caddy je fakt TOP! A nejen kvůli její SPZ. Je super vidět, že i z auta, které není na tuning určené, může být naprosto super leštěnka. A v tom je vlastně celá ta krása. Je úplně jedno, jaké auto jste si vybrali jako svůj projekt. Při správné péči a správně zvolených komponentů bude Vaše auto vypadat skvěle! Tak směle do toho! Běžte si za svým autíčkářským snem, ať už je jakýkoliv. Určitě díky za doporučení od Adama s jeho Volvem. Davida a jeho Caddy sledujte tady! West Garage zase sledujte tady! Kompletní galerie je dneska od Matese Březiny! Dávejte likes, follows, čtěte a sdílejte tuneMAG! Enjoy!

Ahoj, kdo seš, odkud seš a co nám dneska ukážeš?

Ahoj jmenuju se David (Braun), jsem z Plzně a dneska vám představím mojí TOP CADDY.

Jak dlouho seš majitelem, jak ses k autu dostal?

Majitelem sem 5 let. Hledal sem po inzerátech, až mi do oka padla tahle Caddy, černých moc není.

Proč zrovna tohle auto?

Chtěl sem auto, který se v tý době až tolik neupravovalo. 😊

Kdy proběhla první úprava a jaká?

Pár dní po koupi a to hned koupí kol, které mám až do dnes.

Jaká byla poslední úprava auta?

Křídlo na prodloužení 5 dveří.

Nejlevnější a nejdražší úprava?

Bylo toho tolik 😊, ale nejlevnější asi nějaká ta ledka a nejdražší kola a nebo sedačky.

Úpravy si řešíš na autě sám, nebo dáváš někam do garáže/servisu?

Úpravy si řeším sám, lidi mě možná znají hlavně z West Garage.

Co tě přimělo si začít auto upravovat?

Odlišit se, a hlavně nemít nudný, vysoký auto.

Power/Stance?

Spíš ten Stance, samozřejmě i nějaký ty koníci navíc jsou.

Aktuální setup auta? Interiér/Exteriér/Engine/Podvozek/Kola/Audio/Ostatní úpravy

Nejrozsahlejší úprava předělání přední a zadní části na new face z roku 2015 (model mam 2006), trojdílná leštěná kola 9 x 19, Artec Turbo P, s pozlacenýma šroubama po obvodu, pneu 215/35/R19 – zapsaná, skořepinové sedačky Recaro, volant z Golfa 7, výdechy topení z Audi TT podvozek KW var.1 – zapsaný, strongflexy v přední nápravě, přední a zadní brzdy z Golf 5 GTI – kvůli kolům tam větší nejdou. Z venku je to taková nenapadná sériovka, která je vepředu snížená o 15 a vzadu o 10 cm. O auto se samozřejmě starám výhradně kosmetikou Auto Finesse.

Prozradíš jaký jsou další plány s autem?

Popravdě asi žádné. 😂 Jsem spokojený jaký to je.

Odkud bereš inspiraci? Děláš si věci podle sebe, nebo se necháváš inspirovat třeba zahraničím? Případně odkud?

Tak zahraničí na tom má velký podíl, že Caddy vypadá, jak vypadá – videa z Wörthu mě hodně poznamenala.

Daily auto?

Tak s Caddy jsem jezdil hodně daily, ale minulý rok sem pořídil ještě T5 na 20“ a podvozku.

Máš nějaký další auta?

Už jen čtyřkolku.

Na jakejch akcích můžem tvoje auto vidět?

Jezdili jsme hodně cizinu (akce lepší, jak akce tady) bohužel, poslední rok to dopadlo jak dopadlo – covid 19. Ale třeba na Tuning Plasy, Prague Car Festival, Podroužek, Wörthersee ❤️

Jakej je tvůj dream car, který by sis chtěl upravit k obrazu svému?

Nějakej starej americkej pick up s velkým motorem.

Víš o někom, kdo by si zasloužil mít tady článek o svým autě? Popřípadě kdo?

Určitě můj kamarád Martin Behenský s jeho Škoda Rapid na vzduchu.

Co bys doporučil, vzkázal začínajícím nadšencům do úprav auta? Co si myslíš, že je ideální start?

Stát trochu při zemi, kvalitní kola a podvozek je základ, když občas vidim co se tu v Plzni sjíždí u Tesca, tak se ani lidem nedivim, že nadávají na lidi okolo aut…

Co bys rád vzkázal závěrem?

Děkuju za tu možnost se dostat sem, k vám do tuneMAG.

Díky za tvůj čas a přeju spousty úspěchů, nejen s úpravama, do budoucna!