fbpx
Honda Integra Type R Static

True petrolhead girl!

O tohle auto na silnici nezakopnete jak je rok dlouhej a my tady máme za posledních 10 dní rovnou 2 exempláře. Jednu černou a dneska bílou. Ještě větší koule dnešní Integře dodává fakt, že má majitelku. Ne, že by tohle, nebo jakékoliv jiné auto, bylo pouze mužskou výhradou, ale nestává se často, že by jste viděli ženu za volantem tohohle řidičského zázraku. Prosíme víc takových! Nikči auto se zároveň objevilo taky na stránkách garáž.cz, kde se redaktor rozplývá nad tím, jak dokonalá předokolka to je. Vy už si ale dejte rozhovor o autě trochu jinak. Za doporučení děkuju Adamovi s jeho E36 sbírkou! Nikču sledujte tady! Galerii dneska máme od MC Kakao, Ketmej za foťákem, Hayek Photo, Miia Captures, Hnízďák a samotné Nikči. Dávejte likes, follows, čtěte a sdílejte tuneMAG! Enjoy!

Ahoj, kdo seš, odkud seš a co nám dneska ukážeš?

Ahoj, jsem Nikča, pocházím z Plzně a dnes Vám ukážu svoji Hondu Integru Type-R

Jak dlouho seš majitelkou, jak ses k autu dostala?

16. dubna to jsou 2 roky co auto vlastním. Přivezlo se z Německa a doufám, že už navždy zůstane u mě.

Proč zrovna tohle auto?

Dobrá otázka, už jako malá sem přilnula, hlavně díky tátovi a bráchovi, k autům, kdy bráchovo první auto byla Honda CRX II.generace. Právě tahle 4-oká japonská potvora známá jako Integra Type-R, mě neuvěřitelně zaujmula. A asi především, díky tomu spojení, já si tak nějak vysnila, že ji jednou budu mít a ono se to po 13-ti letech splnilo.

Kdy proběhla první úprava a jaká?

Jako první bylo rozleštění laku, které nutně potřebovala.

Jaká byla poslední úprava auta?

Poslední úprava v minulé sezóně, bylo lakování rozpěry a brzd do bílé s glitry.

Nejlevnější a nejdražší úprava?

Nejlevnější asi barva na brzdy a nejdražší generálka motoru, včetně upgradu hlavy.

Úpravy si řešíš na autě sama, nebo dáváš někam do garáže/servisu?

Snažím se všechno zvládat sama, nebo za pomoci mého přítele, kamarádů a kamarádek. Tímto jim všem děkuju za pomoc, ať už fyzickou, psychickou, nebo i jen za rady a podporu.

Co tě přimělo si začít auto upravovat?

Chtěla sem mít něco jiného než ostatní. Auto jako je Integra, si myslím, že je samo o sobě nepřehlédnutelné. Ale některé věci se mi prostě nelíbily 😊

Power/Stance?

9 tis. otáček a ležet na zemi. Mám ráda tohle propojení.

Nejlepší a nejhorší zážitek s tvým autem?

Hele, nejlepší byly asi první minuty s autem. Kdy jsem do toho sedla a bylo mi řečeno: ,,Pojedeš s tim opatrně, to auto neznáš.“ Opatrně, míněno 110-120 km/h, na dálnici.. A já během pár kilometrů 200. 😂 A v tu chvili jsem se total zamilovala.

A nejhorší asi nemám, ty jo. Každá, byť špatná, zkušenost nebo zážitek, mě posunul dál. 😊

Aktuální setup auta? Interiér/Exteriér/Engine/Podvozek/Kola/Audio/Ostatní úpravy

Interiér: 4-bodové pásy zapadající skvěle do originálních Recaro sedaček, které zná asi každý. Budíky na tlak a teplotu oleje od VDO.

Exteriér: přední spodní spoiler, US přebarvené blinkry do oranžové, odstraněný zadní stěrač a další drobnosti

Engine: aktuálně postavená hlava s vnitřnostmi od SuperTechu, leštěné nerezové svody omotané termo páskou a do budoucna plně laditelná jednotka

Podvozek: d2 racing v aktuálním nastavení na lámání páteře 😂

Kola: 16“ Japan Racing o šířce 7,5 palce na gumách Toyo proxes

Audio: celonerezový průchozí výfuk

Ostatní úpravy: lakované rozpěry stejně jako brzdy do gliteru, zesílená ramena od Skunk2 atd.

Prozradíš jaký jsou další plány s autem?

Do budoucna určitě kola, audio a pak mám pár svých nápadů. Těma se nechte překvapit.

Odkud bereš inspiraci? Děláš si věci podle sebe, nebo se necháváš inspirovat třeba zahraničím? Případně odkud?

Inspiraci čerpám především z Ameriky, kde to dělají všechno trochu jinak, než my tady. A taky hodně dělám věci tak, jak si je sama vymyslím.

Daily auto?

Aktuálně Mini Cooper r53

Máš nějaký další auta?

Ano, Hondu Legend II. generace, takové auto pro holky. 😂

Na jakejch akcích můžem tvoje auto vidět?

Honday, Prague Car festival, The Event, Slammed Sesion a podobné.

Chystáš se i na nějaký trackdaye, nebo čistě na stance srazy?

Určite, ale spíš pro zábavu, než závodit. Třebas Honday, se každoročně pořádá na okruhu ve Vysokém Mýtě. 3 dny na okruhu jsou top! 👍 Určitě bych ráda zase Most a někdy v budoucnu snad i Ring.

Nějakej zajímavej čas, někde zajetej máš?

 Ty jo, měřenýho nic nemám. 😂

Jakej je tvůj dream car, který by sis chtěla upravit k obrazu svému?

Dream car už tak nějak mám, přeci jen, chtít jedno auto 13 let. 😂 Každopádně aut, které bych chtěla je hodně, ale asi by mi stačila Integra III. generace nebo NSX 😂

Víš o někom, kdo by si zasloužil mít tady článek o svým autě? Popřípadě kdo?

Ráda bych, aby se více mluvilo o slečnách, holkách, které se o své plechové miláčky starají více, než že se jen chlubí autem svého přítele, nebo ho jezdí mýt na wapku. Myslím, že jednou takovou je i má velmi dobrá kamarádka Nikča Černá ať už se svým poladěným Mini r53 nebo se svým Nissanem 350Z.

Co bys doporučila, vzkázala začínajícím nadšencům do úprav auta? Co si myslíš, že je ideální start?

Nenechte se odradit lidmi, kteří Vám do toho kecají. Každý nějak začínal, každý to dělá jinak, pokud už se do něčeho pustíte, věnujete tomu čas, úsilí a peníze, stůjte si za tím. Určitě ale nic nepodceňujte, starejte se nejen o vzhled, ale i funkčnost a také servis auta 😊

Co bys ráda vzkázala závěrem?

Doufám, že tahle doba brzy skončí a my se zas budeme moct potkávat na srazech, na okreskách v zatáčkách nebo jen tak random někde na benzínce. Držte se! 😊

Díky za tvůj čas a přeju spousty úspěchů, nejen s úpravama, do budoucna!