fbpx
Audi TT 8n Airride

Yel LOW

Tohle malý, sportovní coupe je opravdu nepřehlédnutelným počinem. Přidáme-li fakt, že Martin si jej nechal polepit do žluté fólie, tohohle auta si všimne opravdu každý. Už u TT od Ricca jsem zmiňoval, že Audi kolem roku 2000 (ať už před nebo po), pro mě mají obrovské kouzlo. I když se dneska podívám třeba na A4 B6, ten design se mi líbí i dnes. Ačkoliv nemá tu parádní, obrovskou masku, kterou jsou novější Audi typické. Tahle designová linie se Audi prostě povedla a zraje každým dalším rokem. A tohle TT je toho přímým důkazem. Osobně jsem si na to auto musel dlouhou dobu zvykat, ale musím říct, že dnes už se mi opravdu líbí. Za doporučení díky Bennymu s jeho jedničkou! Martina sledujte tady! O fotky se postaral opět Tomáš Odehnal a sám Martin. Dávejte likes, follows, čtěte a sdílejte tuneMAG! Enjoy!

Ahoj, kdo seš, odkud seš a co nám dneska ukážeš?

Ahoj, jsem Martin, jsem z Poličky a dnes Vám představím svojí Audi TT 8n.

Jak dlouho seš majitelem, jak ses k autu dostal?

Majitelem Audi budu, letos v srpnu, druhým rokem. Auto jsem našel na inzerátu a i když jsem věděl, že není úplně TOP, tak jsem se jí ujal. 😊

Proč zrovna tohle auto?

Popravdě.. Mě šlo hlavně o motor. Ale zalíbila se mi svými tvary a tím, že je to takové malé, „sportovní“ coupe.

Kdy proběhla první úprava a jaká?

První úprava byla alu kola Japan Racing jr16 18“, která byla na autě asi měsíc. 😂

Jaká byla poslední úprava auta?

Poslední úprava jsou zapalovací cívky z TFSI a lakování plastů v motorovém prostoru.

Nejlevnější a nejdražší úprava?

Nejlevnější asi ozdobné šroubky v motorovém prostoru 😂

Nejdražší alu kola Mb Design LV1 19“.

Úpravy si řešíš na autě sám, nebo dáváš někam do garáže/servisu?

Snažím se co nejvíc udělat sám, nebo za pomocí bratrů a kamaráda. Samozřejmě věci co jsou lakované, nebo folie, tak to bylo vždy dávané někomu.

Co tě přimělo si začít auto upravovat?

Audi není první auto, které upravuji a vždy jsem byl spíš na ten vzhled. Samozřejmě kamarádi upravují také auta, takže se motám pořád okolo a plním si tím své sny.

Nejlepší a nejhorší zážitek s tvým autem?

Nejhroší maximálně když jsem si urval celej výfuk. 🤣 A nejlepší asi první pohár, za top kola srazu. 😊

Power/Stance?

Nejradši bych měl doma oboje. 😂 Ale spíše asi stance.

Aktuální setup auta? Interiér/Exteriér/Engine/Podvozek/Kola/Audio/Ostatní úpravy

Exteriér: Auto je ve žluté fólii, na předním nárazníku maska z modelu v6, dodělaný splitter, origo křídlo + prodloužení od Maxtonu, lakované do černé, lesklé barvy.
Interiér: sportovní volant, komplet stropnice se sloupkama i podlahou v kufru a místo zadních sedaček potažená alcantarou, polorám lakovaný do černé lesklé barvy, zástavba vzduchového podvozku. 
Engine: 1.8T, 132kw, Quattro. Cívky TFSI a lakované plasty do černé lesklé barvy, downpipe.
Podvozek: tlumiče TA technix, přiruby NIGHT SHADOWS, vyřezaný nosník, horní uložení tlumiču z VW Polo.
Kola: Mb design Lv1 19“ 
Audio: origo Bose

Prozradíš jaký jsou další plány s autem?

Rád bych sportovní sedačky, jednotku na podvozek a další věci se ukážou až na jaře. 😊

Odkud bereš inspiraci? Děláš si věci podle sebe, nebo se necháváš inspirovat třeba zahraničím? Případně odkud?

Hodně mě inspiruje kamarád, jinak koukám na zahraniční vozy (Rakousko).

Daily auto?

Bmw e46 318i (na prodej 😂).

Máš nějaký další auta?

Jedna srazovka a jedno daily zatím stačí. 😊

Na jakejch akcích můžem tvoje auto vidět?

Dubgang, droppedcrew, snad letos PCF i SQRCHL, Slammed Session.

Jakej je tvůj dream car, který by sis chtěl upravit k obrazu svému?

Toyota Supra mk4.

Víš o někom, kdo by si zasloužil mít tady článek o svým autě? Popřípadě kdo?

Určitě dan_yellow_vrs s jeho O1 RS.

Co bys doporučil, vzkázal začínajícím nadšencům do úprav auta? Co si myslíš, že je ideální start?

Vykašlat se na hejty ostatních a dělat si auto k obrazu svému. 

Co bys rád vzkázal závěrem?

Jako první bych rád poděkoval tuneMAG za tento rozhovor. A přeji všem hodně štastných km, za volantem.

Díky za tvůj čas a přeju spousty úspěchů, nejen s úpravama, do budoucna!